با اهدای لوحی صورت گرفت/

تقدیر فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از مدیر مسئول نصر

1399/05/20 - 22:00 - کد خبر: 24895
یونس منفرد، لوح تقدیر

نصر: فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی به مناسبت روز خبرنگار، ضمن تبریک این روز با اهداء لوح سپاس از تلاش ها و همکاری های آژانس خبری تحلیلی نصر در راستای انتشار اخبار و گزارشات این سازمان و آگاه سازی جامعه از حقوق شهروندی تقدیر کرد.

به گزارش نصر، سرهنگ یونس منفرد رئیس پلیس راهور استان به نمایندگی از سرتیپ دوم پاسدار حسین عبدی فرمانده انتظامی استان در تحریریه آژانس خبری تحلیلی نصر حاضر شد و این لوح سپاس را به مدیر مسئول این رسانه اهدا کرد.

در این لوح سپاس که به امضای "سرتیپ دوم پاسدار حسین عبدی"، فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی خطاب به "امیر کریم زاد شریفی" مدیر مسئول آژانس خبری تحلیلی نصر ذکر شده، آمده است:

جناب آقای امیر کریم زاد شریفی
مدیر مسئول محترم پایگاه خبری نصر
جامعه خبرنگاران، اصحاب رسانه و مطبوعات وجدان بیدار جامعه و در خط مقدم جبهه آگاهی بخشی به جامعه هستند که با روشنگری های خود می توانند در راستای هدایت افکار عمومی جامعه نقشی مهم ایفا کرده و راه پیشرفت جامعه را هموارتر کنند وتلاش صادقانه اصحاب رسانه در پوشش خبری رویدادهای مختلف به منظور ارتقا سطح آگاهی اقشار مختلف جامعه مصداق بارز خدمت ارزشمند می باشد و همواره شایسته توجه و تقدیر است.
اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار و بزرگداشت یاد و خاطره همه خبرنگاران شهید ایران اسلامی بر خود وظیفه می دانم تا از همکاری های صادقانه و صمیمانه شما با فرماندهی نیروی انتظامی آذربایجان شرقی و تلاش ایثارگرانه تاندر زمینه فرهنگ سازی و اطلاع رسانی بموقع اخبار و اطلاعات پلیس به شهروندان قدردانی نمایم.
امید است در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) در امر خطیر اطلاع رسانی امانتدارانه و آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی و بیان واقعیت های اجتماعی موفق و موید باشید.
انتهای پیام/

پژوهشیار