به دنبال فوت فخر الذاکرین؛

وزیر سابق صمت هم پیام تسلیت صادر کرد

1399/05/20 - 08:32 - کد خبر: 24825
حاج فیروز زیرک‌کار

نصر: رضا رحمانی وزیر سابق صمت هم به مناسبت درگذشت حاج فیروز زیرک کار پیام تسلیت فرستاد.

به گزارش نصر، در متن این پیام تسلیت آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

 خاندان محترم زیرک کار (زید‌عزه)
جامعه حسینچی های آذربایجان

درگذشت خادم با اخلاص و مادح اهل بیت ( علیهم السلام ) در شب ولادت آقا امام موسی کاظم ( علیه السّلام ) مرحوم مغفور فخرالذاکرین  جناب آقای حاج آقا فیروز زیرک کار  موجب تأسف و تأثر فراوان اینجانب گردید.
آن مرحوم که سال‌ها افتخار خدمت‌گزاری در آستان اهل بیت عصمت و طهارت ((علیهم السلام))  را داشت و در درگاه قبله‌ احرار و سلطان آزادگان حضرت سیدالشهداء علیه‌الصلاة و السلام عرض ادب و اخلاص می‌نمود و در امر تعظیم شعائر دینی و ‌ترویج و نشر معارف ولایی همت والا داشت، الحق از موالیان دلسوخته‌ حضرت مولی‌الموالید امیرالمؤمنین علیه‌الصلاة‌والسلام بود.
عروج این نوکر با اخلاص اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) آن هم در شب ولادت آقا امام  موسی کاظم ( روحی فداه ) که نشان از عشق وافر او به آن حضرت و خاندانشان دارد؛ مدالی است بر سینه آن پیر دلسوخته حسین (علیه السلام) که عمر خود را وقف اقامه مدایح و مراثی آل الله نمود.
اینجانب ضایعه درگذشت فخرالذاکرین و المادحین، حاج فیروز زیرک کار را به خانواده داغدار ایشان علی الخصوص  عیال محترمه و فرزندان گرامی و اخوی محترم و دوستدارانش و محبان اهل بیت (علیهم السلام )، خاصه جامعه حسینی تبریز  و جامعه ستایشگری کشور تسلیت عرض می کنم و از خداوند منان مسئلت دارم؛ این خادم مخلص درگاه حسینی را با اهل بیت پیامبر (صلوات الله علیهم اجمعین) محشور فرماید.
خادم مردم  - رضا رحمانی
۱۹ مرداد ۱۳۹۹ هجری شمسی
۱۹ ذو الحجه ۱۴۴۱


انتهای پیام/

پژوهشیار