یادداشت نصر/

اکونومیست نشریه ای اقتصادی یا پیشگوی ماهر پشت پرده؟!

1399/05/19 - 11:30 - کد خبر: 24759
اکونومیست

نصر: گفته می شود در بیشتر طرح های روی جلد نشریه انگلیسی اکونومیست درباره اتفاقات بزرگی که در جهان رخ می دهد قبل از وقوع آن اطلاعاتی داده می شود که این پیش گویی ها توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

برخی معتقدند طرح روی جلد شماره هفته آخر ژوئن و هفته اول جولای (۷-۱۳ تیرماه) این نشریه که با عنوان "فاجعه بعدی (و چگونه از آن جان سالم بدر بریم)" منتشر شد هم از این موضوع مستثنی نیست.
ظاهرا این شماره نشریه اکونومیست هم انفجار بیروت و هم اتفاقات ناشناخته جدید در خورشید را که در روزهای گذشته دانشمندان آن را اعلام و از آن ابراز نگرانی کرده بودند را از قبل پیشگویی کرده و به عنوان فاجعه بعدی در جهان معرفی می کند.
این طرح روی جلد مجله اکونومیست اعضای خانواده ای را به همراه یک گربه نشان می دهد که در خانه ای نشسته و ماسک زده اند، کودک اما ماسک ندارد و لباس نظامی بر تن کرده است که به نظر می رسد قرنطینه ای که چندین ماه است تمام جهان را درگیر خود کرده است را نشان می دهد.
موارد جالبتر اما تابلوهایی هستند که در دیوار پشتی این خانواده نصب شده اند. اگر از چپ به راست به این تابلوها توجه کنیم اولین تابلو عکس خوکی است که به احتمال زیاد به بیماری آنفلوانزای خوکی اشاره دارد که در سال های گذشته جهان را درگیر خود کرده بود. در تابلوی بعدی انفجار یک آتشفشان دیده می شود که به نظر می رسد انفجار آتشفشانی که در اواخر سال گذشته میلادی در نیوزیلند رخ داده بود را نشان می دهد. تابلوی سوم هم یک پنگوئن را سوار بر صخره یخی کوچکی نشان می دهد که ظاهرا آن هم اشاره به گرم شدن زمین دارد. تابلوی چهارم هم به نظر می رسد شهاب سنگی که بنا به اعلام ناسا در ماه های گذشته به طور خطرناکی از نزدیکی کره زمین عبور کرد را نشان می دهد. تابلوی پنجم هم بیشتر به ویروس شباهت دارد که به نظر می رسد نشان دهنده همه گیری ویروس کرونا و فاجعه ای که ماه هاست بیشتر کشور های جهان را در گیر خود کرده است می باشد.
دو تابلوی آخر که در بالا و پایین یکدیگر قرار دارند اما توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. بسیاری معتقدند "فاجعه بعدی" که در عنوان این طرح به آن اشاره شده است همان دو تابلوی آخر می باشند.
اگر به این تابلوها توجه کنیم تابلوی بالایی انفجاری بزرگ به شکل قارچ را نشان می دهد که بسیاری معتقدند همان انفجار بزرگ بیروت است که در روزهای گذشته و هفته ها بعد از انتشار این شماره نشریه اکونومیست اتفاق افتاده است می باشد و تابلوی پایینی هم خورشید و انفجارهایی در آن را نشان می دهد که همان انفجارهای جدید ناشناخته ای است که در روزهای گذشته توسط دانشمندان اعلام شد.
لازم به توضیح است همانطوری که در بیشتر رسانه های بین المللی مطرح شد دانشمندان در روزهای گذشته اعلام کردند که بعد از تحقیقات طولانی در سطح خورشید متوجه شده اند که مدتی است انفجارهایی متفاوت تر از قبل در خورشید اتفاق می افتد که این موضوع در طولانی مدت باعث افزایش میزان رادیو اکتیو و تغییرات اقلیمی در کره زمین نیز خواهد شد.
حال با توجه به این که این شماره از نشریه اکونومیست هفته ها قبل از انفجار بیروت و اعلام اتفاقات ناشناخته جدید در خورشید توسط رسانه ها طراحی و چاپ شده است و با در نظر گرفتن ارتباط این نشریه انگلیسی با خاندان روتشیلد یا همان روتچیلد که بسیاری آنها را مرموزترین و خطرناک‌ترین خانواده ثروتمند یهودی در جهان می دانند، این که مسوولان این نشریه چگونه می توانند درباره بیشتر حوادث بزرگ در جهان قبل از وقوع و اعلام عمومی آن مطلع شده و در نشریه خود به آن اشاره کنند سوالی است که جواب آن ذهن بسیاری را درگیر خود کرده است.

آیدین خطیبی
انتهای پیام/

پژوهشیار