دکتر مرضیه روشندل به یاران شهیدش پیوست

1399/05/18 - 16:36 - کد خبر: 24726
تقدیر از بیمارستان ارتش

نصر: عضو کادر درمان بیمارستان منطقه ای امام علی (ع) ارتش جمهوری اسلامی ایران در تبریز در راه مبارزه با ویروس کرونا به یاران شهیدش پیوست.

به گزارش نصر، دکتر مرضیه روشندل، متخصص کودکان و نوزادان در بیمارستان منطقه ای ارتش تبریز به علت ابتلا به ویروس کرونا و پس تحمل دوران سخت نقاهت، ساعتی پیش چشم از جهان فرو بست و به خیل یاران شهیدش پیوست.

سرهنگ پزشک ساسان محسنی، رییس بیمارستان منطقه ای ارتش با تایید این خبر، شهادت مجاهد سلامت، مرضیه روشندل را به خانواده ایشان و کادر درمان بیمارستان ارتش تبریز تسلیت گفت.

وی افزود: آیین تشییع پیکر پاک این شهیده فردا برگزار خواهد شد.

همچنین رییس بیمارستان منطقه ای ارتش پیام تسلیتی به مناسبت شهادت اولین مدافع سلامت بیمارستان ارتش ارسال کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«شهادت همکار فرهیخته و متعهد، شهید فداکار سرکار خانم دکتر مرضیه روشندل فوق تخصص کودکان و نوزادان، جمعی بیمارستان امام علی (ع) اداره بهداشت، امداد و درمان نزاجا که در جبهه جنگ بی‌امان با ویروس منحوس کرونا تا آخرین نفس ایستاد و جنگید، برای ما سربازان ولایت مدار ارتش جمهوری اسلامی ایران بسیار سخت و جانکاه است اما یاد و خاطره تلاش‌های صادقانه و شبانه‌روزی وی در کنار سایر مدافعان سلامت ارتش مخصوصاً در نجات جان بیماران کرونایی، همواره در یادها باقی خواهد ماند.

این واقعه به همه ما آموخت که کسانی که عهد خود را با خدایشان محکم بسته‌اند در راه نجات جان بیماران از هیچ کوششی فروگذار نکرده و همواره آماده جانفشانی هستند.

اینجانب با قلبی سرشار از اندوه، شهادت این مدافع سلامت را خدمت خانواده محترم ایشان، جامعه خدوم و‌ولایت مدار ارتش و نیروهای مسلح، مردم شریف استان آذربایجان شرقی و تمامی کارکنان حوزه سلامت کشور، تسلیت عرض نموده و برای آن شهید علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت دارم.
 
سرهنگ پزشک ساسان محسنی 
رییس بیمارستان امام علی(ع) نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران 18مرداد‌ماه ۱۳۹۹️»

تحریریه آژانس خبری تحلیلی نصر، شهادت دکتر مرضیه روشندل را که در راه مبارزه با ویروس کرونا و درمان هموطنان مبتلا به بیماری کووید۱۹ جان خود را از دست داد، به خانواده این شهید بزرگوار و کادر درمان بیمارستان منطقه ای ارتش جمهوری اسلامی ایران در تبریز تسلیت عرض می کند. روحش شاد و راهش پررهرو باد.

انتهای پیام/

پژوهشیار