خبر/

اجرای طرح ملی"توانمند سازی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی با رویکرد اشتغال" در دانشگاه نبی اکرم(ص)

1398/03/28 - 09:41 - کد خبر: 2472
رئیس موسسه آموزش عالی نبی اکرمص

نصر: رئیس موسسه آموزش عالی نبی اکرم(ص)، مهارت افزایی و توانمند سازی دانشجویان با رویکرد اشتغال را مکمل مدارک دانشگاهی دانست که می تواند ورود فارغ التحصیلان به بازار کار را تسهیل نماید.

به گزارش نصر به نقل از روابط عمومی موسسه آموزش عالی نبی اکرم(ص) ، محمدرضا میلانی، با حضور در سازمان فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی و دیدار با مدیرکل آن سازمان، ضمن امضای تفاهم نامه همکاری مشترک، دغدغه اصلی این موسسه آموزش عالی را آموزش مهارت در کنار دروس آموزشی دانشگاهی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان بیان کرد و اذعان داشت، این موسسه آموزش عالی تمام برنامه ریزی های خود را بر مبنای تسهیل ورود به بازار کار دانشجویان و فارغ التحصیلان قرار داده و اجرای طرح ملی " توانمند سازی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی با رویکرد اشتغال " را با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای را نیز در این راستا دانست.

وی آغاز اجرای طرح مزبور را از اول مهرماه 1398 اعلام کرد و اجرای طرح های ویژه کارآفرینی و بهبود فضای کسب و کار ، در کنار طرح مزبور ، برای دانشجویان و فارغ التحصیلان را نیز از برنامه های این موسسه آموزش عالی بیان کرد.
یعقوب نماینده، مدیرکل سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجانشرقی نیز ضمن تقدیر از موسسه آموزش عالی نبی اکرم(ص) برای اجرای این طرح ، از این موسسه آموزش عالی بعنوان اولین دانشگاه و موسسه آموزش عالی شهر تبریز که در این طرح مشارکت می کند، تشکر کرد.  
وی اثرات اجرای طرح توانمند سازی دانشجویان و فارغ التحصیلان با رویکرد اشتغال را در سطح ملی دانست و تاثیر این طرح بر کاهش دغدغه فکری خانواده ها و هم چنین کمک به دولت در جهت افزایش اشتغال جوانان را زیاد توصیف کرد.

در پایان این دیدار، تفاهم نامه همکاری مشترک و آغاز اجرای طرح ملی " توانمند سازی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی با رویکرد اشتغال " توسط مدیرکل سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان و رئیس موسسه آموزش عالی نبی اکرم(ص) امضاء شد.

انتهای پیام/

پژوهشیار