خبر/

تجلیل از نفرات برتر رویداد رسانه‌ای تب‌ریز

1399/05/17 - 07:29 - کد خبر: 24714
تب ریز

نصر: رویداد رسانه‌ای تب‌ریز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش نصر، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه رویداد رسانه‌ای تب‌ریز، ضمن تبریک فرا رسیدن عید غدیر و روز خبرنگار گفت: آرزوی توفیق برای جامعه رسانه‌ای داشته و قدردانی خود را از جامعه پزشکی، پرستاری و مدافعان سلامت می‌کنم.
محمد محمد پور ادامه داد: فداکاری جامعه پزشکی قطعاً در طول تاریخ، ماندگار خواهد بود.
وی افزود: جامعه رسانه‌ای نیز در کنار جامعه پزشکی و مدافعان سلامت، شبانه روز پای کار بودند و سهم بزرگی در ایجاد فضای آرامش و امید داشتند.
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی تبریز نیز گفت: روزهای سختی در انتظار ماست اما نباید رسانه‌ها اجازه دهند تا ناامیدی ناشی از آینده شکل گرفته و باید تب ویروس کرونا را پایین آورد.
محمد حسین صومی افزود: جامعه پزشکی اولین گروه‌هایی بودند که تحت تأثیر و در معرض خطر قرار گرفتند و در روزهای اول شیوع این ویروس، سینه سپر کرده و با ایستادگی خود، سیستم درمان را سر پا نگه داشتند.
وی گفت: افرادی که به ویروس کرونا مبتلا می‌شوند واقعاً معلوم نیست که چه سرنوشتی در انتظار آنان است.
صومی بیان کرد: تا کنون در فضای مجازی و رسانه‌ای چنین همراهی را ندیده بودم.
وی ادامه داد: هیچ بیماری بعد از پیشرفت‌های صد ساله جامعه پزشکی را این چنین به خود درگیر نکرده بود که خدمت در این شرایط بسیار ارزشمند است.
صومی در پایان گفت: هم صدایی در جهت اصلاح پسندیده و هم صدایی را در جهت تخریب، نمی‌پسندم.
مدیر خانه مطبوعات آذربایجان شرقی گفت: پس از انتشار فراخوان رویداد رسانه‌ای تب‌ریز، مورد استقبال سایر استان‌ها نیز قرار گرفت.
مرتضی شفیعی ادامه داد: بیش از ۳۰۰ اثر با موضوع رویداد و محورهای تعریف شده به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود.
وی افزود: داوری آثار رسیده بر عهده فرهاد باغشمال، صابر قاضی، حامد عاطفی فر و نقی فرشباف بوده‌اند که همگی از فعالان برجسته رسانه‌ای استان به شمار می‌روند.
انتهای پیام/

پژوهشیار