وقتی کرونا کم می‌آورد؛

پیرزن ۸۹ ساله هشترودی کرونا را شکست داد

1399/05/16 - 11:39 - کد خبر: 24657
پیرزن

نصر: سکینه عابدی پاشابیگ پیرزن ۸۹ ساله هشترودی است که موفق شده ویروس کرونا را شکست دهد.

به گزارش نصر، سکینه عابدی پاشابیگ که یک ماه بود در اثر مبتلا شدن به ویروس منحوس کرونا در بستر بیماری بود توانست به این ویروس فارغ آمده و سلامتی خود را به دست آورد.
وی ۸۹ سال سن دارد و اهل روستای پاشا بیگ هشترود است. این مادر بزرگ هشترودی حدود یک ماه پیش به خاطر ابتلای دختر بزرگش به ویروس کرونا مبتلا شد.
در آن زمان علائمی چون سرفه، تنگی نفس و خستگی تاب و توان سکینه خانم را می‌گیرد و به خاطر وخیم شدن اوضاع خانواده وی با ۱۱۵ تماس گرفته و توسط آمبولانس به بیمارستان امام رضای تبریز منتقل می‌شود.
به گفته دامادش این پیرزن چند روز در بیمارستان بستری می‌شود و بعد از اینکه جواب آزمایش کرونا مثبت اعلام می‌شود بعد از چند روز بستری در بیمارستان دکتر معالجش وی را مرخص کرده و سفارش می‌کند که در منزل در قرنطینه خانگی باشد.


 
با توجه به توصیه پزشکان و کادر درمانی بیمارستان امام رضا اینکه سکینه خانم در منزل بهبودی کامل خود را به دست می‌آورد یک پرستار خصوصی در منزل به دارو و درمان این خانم رسیدگی می‌کند و بعد از ۲۰ روز این خانم با شکست کرونا با صحت و سلامتی دوباره به زندگی عادی بر می‌گردد.
علت اینکه این خانم توانسته است به این بیماری غلبه کند طبق گفته خانواده اش رسیدگی به موقع و مراقبت‌های ویژه و عمل به گفته پزشکان معالج و کادر درمانی و نیز رسیدگی به خوراک این خانم است که باعث شده که این بیمار ۸۹ ساله از دست بیماری منحوس کرونا نجات یابد.

کرونا از مرگ نیز خطرناک‌تر است
عابدی  از مردم خواست که به گفته پزشکان و پرستاران عمل کنند و افزود: مردم باید این بیماری را جدی بگیرند چراکه خطرناک است.
وی مبتلا شدن به این بیماری را مثل دست و پا زدن با مرگ عنوان کرد و گفت: این بیماری خطرناک‌تر از مرگ است چون مرگ یک بار می‌آید و جان انسان را می‌گیرد ولی این بیماری بسیار سخت و خطرناک بوده و بیمار در دوران بیماری هزاران بار آرزوی مرگ می‌کند تا از زجر و درد این بیماری منحوس نجات یابد.

گزارش از اسماعیل رحیمی
انتهای پیام/

پژوهشیار