فرماندار تبریز در گفتگو با نصر تاکید کرد؛

تاکسی ها و اتوبوس های شهری ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی اند/ ممنوعیت سوار کردن بیش از دو مسافر در صندلی عقب تاکسی ها

1399/05/16 - 11:04 - کد خبر: 24653
بهروز مهدوی

نصر: فرماندار تبریز بر ضرورت اجرای مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا در مورد فعالیت تاکسی های شهری تاکید کرد.

به گزارش نصر، بهروز مهدوی دقایقی پیش در مورد عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط برخی رانندگان تاکسی، به خبرنگار «نصر» گفت: وضعیت شیوع ویروس کرونا نگران کننده است و جهت کنترل این بیماری همکاری آحاد مردم و صنوف مختلف لازم است.

وی در مورد عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط بخشی از رانندگان تاکسی، تاکید کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی توسط ستاد مبارزه با کرونا از جمله استفاده از ماسک و دستکش شرط فعالیت تاکسی ها است و رانندگان تاکسی ها حق ندارند بیش از دو مسافر در صندلی عقب خودرو سوار کنند.

مهدوی ادامه داد: سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز موظف است تا نظارت دقیقی بر اجرای این پروتکل های بهداشتی داشته و با رانندگان متخلف برخورد کند.

وی افزود: در افزایش کرایه تاکسی ها این موضوع در نظر گرفته شده و فرمانداری تبریز مصوبه شورای اسلامی شهر تبریز را در مورد افزایش ۳۰ درصدی کرایه ها تایید کرده است.

فرماندار تبریز گفت: هر چند همزمان با افزایش کرایه ها، هزینه‌های نگهداری خودرو هم افزایش یافته، اما نمی توانستیم کرایه های تاکسی ها را بیش از این افزایش دهیم و باید در نظر داشت ما در شرایط ویژه‌ای هستیم و مردم و صنوف مختلف باید همراهی همدلانه ای برای گذر از این وضعیت بهداشتی خاص داشته باشند.

مهدوی خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز موظف است بر رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا در ناوگان حمل و نقل عمومی بخصوص تاکسی ها و اتوبوس های شهری نظارت داشته باشد و با متخلفان در این زمینه برخورد کند.

فرماندار تبریز در پایان از پیگیری ویژه برای اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

انتهای پیام/

پژوهشیار