با تاکید بر اجرای اولین گام پنج ساله شهرداری تبریز؛

تفاهم نامه همکاری سازمان آتش نشانی و دانشگاه آزاد تبریز به امضاء رسید

1399/05/15 - 13:04 - کد خبر: 24604
عزیز جوانپور، علیرضا زبردست

نصر: تفاهم نامه همکاری علمی – تخصصی سازمان آتش نشانی و دانشگاه آزاد تبریز به امضاء رسید.

به گزارش نصر، زبردست مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با اشاره به  اینکه مفاد اجرای این تفاهم نامه از سوی سازمان شهرداری ها مورد استقبال قرار گرفته افزود: بر اساس اهمیت این موضوع، سازمان شهرداری ها خواستار ارسال کلیه  اقدامات انجام یافته از سوی سازمان آتش نشانی تبریز  به آن سازمان شد.
وی افزود: تحکیم کننده عقد تفاهم نامه، اجرای علمی و تداوم همکاری است که اولین برنامه سازمان آتش نشانی، اقدام اجرایی سازمان آتش نشانی در راستای  بستر سازی ایمنی در محیط دانشگاه آزاد تبریز است.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز به " وحدت علم و عمل " تاکید و اظهار داشت: کاربرد همزمان علم و عمل می تواند نقش بسزایی در بستر سازی ایمنی شهری داشته باشد .
جوان پور رئیس دانشگاه آزاد تبریز هم در ادامه این مراسم با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد تبریز آماده همکاری و هم افزایی علمی است افزود: دانشگاه آزاد تبریز با تمام داشته های علمی خود آماده هر گونه همکاری با سازمان آتش نشانی تبریز در راستای ارتقاء میزان توان علمی و عملیاتی آتش نشانی است و پیوند دانشگاه و سازمان آتش نشانی می تواند قدم نوینی در راستای ایمنی شهری باشد.
مولاخواه مدیر کل توسعه سرمایه انسانی ضمن قدردانی و ارزشمند خواندن این اقدام نوین، همکاری دانشگاه آزاد و سازمان آتش نشانی نوید بخش آتیه ای امیدوار کننده در راستای ایمنی شهری عنوان کرد و افزود: یکی از برنامه های اصلی پنج ساله  شهرداری تبریز همین همکاری و هماهنگی با دانشگاه هاست که توجه مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز در این راستا قابل تقدیر است.
وی افزود: عناوین مختلفی را می توان با همکاری دانشگاه آزاد تبریز در قالب تفاهم نامه جاری به مرحله اجرا درآورد که منجر به ارتقاء ایمنی شود؛ از جمله بروز رسانی نیروی انسانی ،بروز رسانی تجهیزات مورد نیاز سیستم ، استفاده از پروپوزال دانشجویان  مدیریت های بحران در بافت های تاریخی و فرهنگی و حاشیه نشینی شهر ، سطح آموزش شهروندی و ارتقاء سطح آموزش شهروندی ، تهیه پروپوزال اماکن عمومی شهری توسط دانشجویان که منجر به ارتقاء میزان ایمنی شهری شود و اگر از مدیریت مدرن امروزی که از تجارب دنیا بهره مند هستند استفاده کینم که منجر به موازی کردن  نیروها با تجارب جهانی شود، قطعا در نوع خود بی نظیر خواهد بود.
در پایان این مراسم، تفاهم نامه همکاری به امضاء طرفین رسید و هر دو سازمان آتش نشانی و دانشگاه تبریز آماده حرکت به سمت تکاپو برای ارتقاء علمی ایمنی شهری شدند.
انتهای پیام/

پژوهشیار