خبر/

تسلیت سرلشکر باقری در پی درگذشت همسر شهید تجلایی

1399/05/15 - 12:46 - کد خبر: 24599
شهید تجلائی

نصر: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درگذشت همسر شهید تجلایی را تسلیت گفت.

به گزارش نصر، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» با صدور پیامی درگذشت خانم «نسیبه عبدالعلی‌زاده» همسر شهید جاوید‌الاثر علی تجلایی «مسئول طرح و برنامه قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص) در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.
 همچنین سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در پیامی درگذشت همسر سردار شهید علی تجلایی، مسئول طرح و برنامه قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.
 حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و آقای پور محمدی استاندار هم در پیامهایی درگذشت این بانوی مومنه و فهیمه را به خانواده های معظّم شهدا و ایثارگران ، مردم قدرشناس و ولایتمدار ایران اسلامی و آذربایجان قهرمان ، به ویژه فرزندان مکّرمه و خانواده های تجلایی و عبدالعلی زاده تسلیت و تعزیت گفتند.
 مرحومه خانم نسیبه عبدالعلی زاده دیروز در حین عمل جراحی در بیمارستان درگذشت.
شهید علی تجلایی متولد پنجم مرداد۱۳۳۸ در تبریز با عنوان فرمانده عملیات و معاون عملیاتی سپاه در طول سالهای جنگ تحمیلی و در جبهه‌های پیرانشهر در عملیاتهای بسیاری شرکت کرده و مسئولیت های مختلفی را بر عهده گرفته بود.
او به عنوان مسئول طرح و عملیات قرارگاه خاتم(ص) در 25 اسفند سال63 در شرق دجله و در جریان عملیات بدر، بر اثر اصابت تیر به ملکوت سرخ شهادت رسید.
انتهای پیام/

پژوهشیار