پهلوان هادی؛ ملی‌پوش کشتی آزاد:

در المپیک توکیو به مدال می‌رسم

1399/05/15 - 07:52 - کد خبر: 24557
پرویز هادی

نصر: دارنده مدال برنز پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی سال ۲۰۱۸ جهان در وزن ۱۲۵ کیلوگرم گفت: تمام هدفم و زندگیم را وقف کشتی کردم تا مدال المپیک را بگیرم. هر چیزی که دارم، می‌گذارم تا به این موفقیت دست یابم.

به گزارش نصر، پهلوان «پرویز هادی» روز چهارشنبه در گفت وگویی اظهار داشت: باید از علیرضا دبیر تشکر کنم که کار خداپسندانه‌ای را با برگزاری مراسم پویش کمک مومنانه قهرمانان و پهلوانان کشتی انجام داد. خیلی از مردم به دلیل از دست دادن شغل خود در تنگنا هستند.
وی افزود: از قهرمانان و پیشکسوتان خواهش می‌کنم تا به نیازمندان استان خود کمک کنند. خیلی‌ها بدنبال کمک به همنوعان خود هستند و آنان را نمی‌شناسند اما وقتی ورزشکاری در این زمینه پا پیش می‌گذارد، دیگران نیز پیش قدم می‌شوند.
دارنده مدال برنز جهان عنوان کرد: اردوی ما تا اسفند سال گذشته بدون درگیری با کرونا برگزار شد. وقتی از مسابقات قهرمانی آسیا بازگشتیم این ویروس شدت یافت و تعطیل شدیم. در فروردین و اردیبهشت تمرینات کمی داشتیم اما از خرداد تمرینات را شروع کردیم.  
وی ادامه داد: خیلی از کشتی‌گیران در سالنی در استان‌های خود به تمرین می‌پردازند. اگر به صورت رسمی سالن کشتی را باز نکنند، شرایط برای ما دشوار می‌شود. زیرا با وزنه‌زدن که نمی‌توان تمرینات آمادگی جسمانی برای کشتی را انجام داد. باید تمرین کشتی را انجام دهیم. با وزنه و دوییدن تنها ۳۰ درصد از آمادگی برخوردار می شویم اما ۷۰ درصد آمادگی جسمانی بر روی تشک است.
دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی یادآور شد: فدراسیون عنوان کرده بود که لیگ برتر شروع خواهد شد اما آن را به تعویق انداخت و معلوم نیست که چه زمانی برگزار می‌شود. از همه مهمتر بحث مالی است که برخی از کشتی‌گیران شغل و درآمدی ندارند تا به زخم‌های زندگی خود بزنند. اگر درآمد لیگ نباشد دچار مشکل می‌شوم. امیدوارم برنامه‌هایی بریزند تا لیگ را برگزار کنند و کشتی‌گیران می‌توانند در این رقابت‌ها خود را برای مسابقات جهانی آماده کنند.
وی اضافه کرد: تمام هدفم و زندگیم را وقف کشتی کردم تا مدال المپیک را بگیرم. هر چیزی که دارم، می گذارم تا در المپیک ۲۰۲۱ به مدال برسم. 
انتهای پیام/

پژوهشیار