بیگی در گفتگو با «نصر» مطرح کرد؛

تغییر چندباره در وزارت صنعت به نفع کشور نبود/ دولت از تلاش خود برای تشکیل وزارت بازرگانی عقب نشست

1399/05/14 - 23:42 - کد خبر: 24553
احمد علیرضا بیگی

نصر: نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر گفت: با توجه به عمر کم باقی مانده از دولت و با توجه به چالش های موجود در وزارت صمت و دولت، مجلس لاجرم به وزیر پیشنهادی دولت رای خواهد داد تا این دولت بالاخره به پایان کارش برسد.

به گزارش نصر، احمد علیرضا بیگی در مورد معرفی وزیر پیشنهادی صمت توسط رئیس جمهوری به مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در شرایط موجود، بالاخره دولت از تلاش خود برای تشکیل وزارت بازرگانی عقب نشسته و وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت را به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.
 
وی افزود: با توجه به عمر کم باقی مانده از دولت و با توجه به چالش های موجود در وزارت صمت، اساساً تغییر چندباره در وزارت صنعت به نفع کشور نبود و تغییر مجدد در وزارت صمت و معرفی فرد دیگری برای تصدی وزارت موجب ناهماهنگی ها و بی برنامگی های بیشتر می شد، لذا مجلس لاجرم با توجه به مواردی که عرض کردم به وزیر پیشنهادی دولت رای خواهد داد تا این دولت بالاخره به پایان کارش برسد.
 
بیگی خاطرنشان کرد: قطعاً افراد ایده آلی برای وزارت صنعت قابل معرفی بودند، اما کسی در این شرایط وزارت صنعت و دولت مسئولیت قبول نمی کند و با توجه به سال جهش تولید، ثبات در وزارت صنعت، معدن و تجارت کمترین پیش نیاز تحقق این شعار است.
 
گزارش نصر می افزاید، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور عصر امروز از معرفی "حسین مدرس خیابانی" به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به مجلس شورای اسلامی خبر داد.
 
از جمله سوابق وزیر پیشنهادی صمت می توان به سرپرست وزارت صمت، قائم مقام وزیر در امور بازرگانی، قائم مقام وزارت بازرگانی داخلی، مدیر کل برنامه ریزی وزارت بازرگانی، مدیر کل دفتر تنظیم بازار، مدیر کل تامین و توزیع کالا، مدیر عامل شرکت سیمان غرب، مدیر عامل شرکت سیمان فیروزکوه و عضو هیئت مدیره شرکت سیمان شاهرود اشاره کرد.
 
مدرس خیابانی ۴۷ ساله کارشناس مهندسی مواد و متالوژی و کارشناس ارشد مهندسی صنایع است.
 
انتهای پیام/

پژوهشیار