خبر/

شهرداری ارومیه از رانندگان اتوبوس حمایت می‌کند

1399/05/13 - 13:05 - کد خبر: 24442
اتوبوس، اتوبوس BRT

نصر: شهردار ارومیه با اشاره به آسیب معیشتی رانندگان اتوبوس در ایام شیوع بیماری کرونا گفت: وضعیت فعلی زحمت‌کشان عرصه حمل و نقل عمومی داخل شهری را درک کرده و در همین راستا حمایت‌های لازم را از این قشر انجام می دهیم.

به گزارش نصر، محمد حضرت‌پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهر ارومیه در رابطه با پرداخت بیمه شخص ثالث رانندگان تاکسی و اتوبوس در ارومیه توسط شهرداری، اظهار داشت: طبق این مصوبه برای هر تاکسی ۱۰ میلیون ریال و برای هر اتوبوس ۲۰ میلیون ریال کمک هزینه بیمه شخص ثالث باید پرداخت شود.
وی ادامه داد: طبق قانون این مصوبه به فرمانداری ارومیه ارسال شده و منتظر اعلام نظر آن هستیم.
شهردار ارومیه در رابطه با کمک‌های انجام شده به رانندگان اتوبوس در شهر بیان کرد: پرداخت یارانه ۱۰ میلیون ریالی، اختصاص کمک هزینه معیشتی سه میلیون ریالی، اهدایی ۱۰۴ لیتر روغن موتور و ارائه لاستیک به قیمت دولتی از جمله اقداماتی است که از شهرداری ارومیه در حمایت از رانندگان اتوبوس انجام شده است.
وی در رابطه با درخواست رانندگان اتوبوس مبنی بر تجدید نظر در مبلغ پرداخت کمک هزینه بیمه شخص ثالث، گفت: این درخواست طی یک جلسه بررسی و نتیجه آن از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی می‌شود.
لازم به ذکر است که تعدادی از رانندگان اتوبوس در ارومیه امروز نسبت به میزان کمک هزینه بیمه شخص ثالث گلایه‌مند بودند که در همین راستا طی گفت و گو با برخی از مسوولان مدیریت شهری، خواسته‌های خود را بیان کردند.
انتهای پیام/

پژوهشیار