مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان:

توسعه فرهنگ قصه‌گوئی مهمترین هدف انجمن‌های قصه‌گوئی در آذربایجان شرقی است

1399/05/12 - 14:11 - کد خبر: 24373
قصه گویی

نصر: مدیر کل کانون استان توسعه فرهنگ قصه‌گوئی و شناسائی استعدادهای قصه‌گوئی را مهمترین هدف انجمن‌های قصه‌گوئی بزرگسالان و نوجوانان عنوان کرد.

به گزارش نصر، علی بینش با اعلام این مطلب افزود: جلسات انجمن‌های قصه‌گوئی استان در دو بخش بزرگسالان و نوجوانان از ابتدای سال جاری با حضور اساتید قصه‌گوئی و در قالب وبینارهای تخصصی شروع شده است.
وی در عین حال تاکید کرد به جهت نگاه تخصصی به موضوع قصه‌گوئی و پرورش استعدادهای شناسائی شده در این زمینه، انجمن قصه‌گوئی آذربایجان شرقی در دو بخش بزرگسالان و نوجوانان فعالیت می‌کند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به اینکه جلسات انجمن‌ قصه‌گوئی استان برای اثربخشی بیشتر و نیز رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال حاضر به صورت وبینار برگزار می‌شود، تاکید کرد: خوشبختانه در این مدت شاهد معرفی استعدادهای ارزشمندی در عرصه قصه‌گوئی به ویژه در بین نوجوانان بوده‌ایم.
بینش، اجرای قصه‌گوئی توسط قصه‌گویان بزرگسال و نوجوان در برنامه‌های مختلف صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی را از جمله فعالیت‌ها و برنامه‌های انجمن قصه‌گوئی استان عنوان کرد.
وی در عین حال افزود: مقدمات برگزاری مرحله استانی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گوئی فراهم گردیده و در آذرماه سال جاری شاهد این رویداد فرهنگی خواهیم بود.
انتهای پیام/

پژوهشیار