عضو شورای اسلامی شهر تبریز انتقاد کرد؛

تاخیر در بهره برداری از خط یک متروی تبریز/ بازهم یک هزار و 400 میلیارد ریال بودجه لازم است

1399/05/12 - 12:40 - کد خبر: 24362
غلامحسین مسعودی‌ریحان

نصر: عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در بحث مترو 10 هزار میلیارد ریال پول واریز کردیم و بنا بود سال ۹۸ خط اول تمام شود الان در اواسط سال ۹۹ هستیم نه تنها این پروژه تمام نشده است بلکه به یک هزار و 400 میلیارد ریال بودجه می‌خواهند.

به گزارش نصر، "غلامحسین مسعودی ریحان" در وقت تذکر اعضای شورا اظهار کرد: ۶۵۰ میلیارد تومان پول مترو در بانک مانده است و هر روز اثر این پول از دست می رود.
وی افزود: امروز با این پول وسایلی به اندازه ۲۰۰ میلیارد تومان هم نمی‌توانیم بخریم، این پول باید چند ماه قبل تبدیل به لوازم مترو می شد.
مسعودی ریحان ادامه داد: معنی مدیریت جهادی که رهبر انقلاب خواسته‌اند، این است؟ معنا و مفهموم مدیریت جهادی و انقلابی چیست؟ تا بحال این مفهوم را درک نکرده ایم.  
وی تصریح کرد: در بحث مترو 10 هزار میلیارد ریال پول واریز کردیم و بنا بود سال ۹۸ خط اول تمام شود اما متاسفانه اکنون که در اواسط سال ۹۹ هستیم نه تنها این پروژه تمام نشده است بلکه یک هزار و 400 میلیارد  ریال بودجه می‌خواهند. آقای مولوی قول داده بودند که مترو تا پایان سال 1398 تمام شود.
وی تأکید کرد: تمام اعضای شورا و مدیران شهرداری در ساماندهی نیروی انسانی بنا بر یکسان‌سازی حقوق شد، نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه به حکم تامین نیروها بند حجمی را اضافه کردند.
مسعودی ریحان افزود: همین کلمه تعصب سازمانی و کارایی را پایین آورده و اگر موشک به زندگی این‌ها می‌زدید این چنین خراب نمی‌شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار