خبر/

سرپرست جدید حوزه حراست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی منصوب شد

1399/05/12 - 12:00 - کد خبر: 24354
حراست بانک توسعه تعاون

نصر: سرپرست جدید حوزه حراست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی با برگزاری مراسم تکریم و معارفه و با رعایت پروتکل های بهداشتی معرفی شد.

به گزارش نصر به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی، "ناصر اسدی" سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان در این مراسم گفت: جایگاه حراست در سازمان ها و دستگاه های اجرایی بسیار حائز اهمیت و دارای اهمیت بسیار بالایی است.
وی ادامه داد: حراست به عنوان چشم مدیر در سازمان و با توجه به اشراف اطلاعاتی که به مجموعه دارد می تواند مشاور خوبی برای مدیریت محسوب شود .
وی اذعان داشت: بی شک بسیار روشن است که مسئولین حراست ، زمانی می توانند در این خصوص موفق باشند که از علم ، تخصص ،درایت و روشن بینی خوبی برخوردار باشند .
اسدی با اشاره به نقش برجسته حراست در بانک افزود: وظیفه اصلی حراست ، مواظبت از سلامت سازمان است ؛ چرا که هر سازمانی جهت نیل به اهداف خود به سلامت درونی و بیرونی نیاز دارد . از آنجا که سلامت هر سازمان همواره در معرض آلودگی ها و تهدید های درونی و نفوذی است ، برای حفظ سلامت و پیشگیری از آلودگی ها نیازمند سیستمی هستیم که با دقت زیاد اولاً : از نفوذ آفت ها به داخل سیستم جلوگیری کند . ثانیاً : با تشخیص و شناخت آفت های درونی ، زمینه های علاج به موقع و سلامت سازمان را فراهم سازد .
وی در ادامه با تقدیر و تشکر از فعالیت یک سال و اندی "کمال لطفی" سرپرست سابق حراست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی گفت: خوشختانه در مدت حضورتان زمینه آرامش فکری و روانی بین همکاران را ایجاد کردید که جای تقدیر و تشکر دارد.
اسدی در ادامه از انتصاب "آرش مناف زاده قراملکی" به عنوان سرپرست جدید حوزه حراست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون ابراز خرسندی کرد و تاکید کرد: انتخاب فردی جوان، آگاه به مسایل روز و با توان ارتباطی بالا با همکاران از جمله ویژگی های سرپرست جدید حوزه حراست استان است که امیدواریم ادامه دهنده راه سرپرست سابق باشند تا شاهد موفقیت های بیش از پیش همکاران در حوزه های مختلف باشیم.
این گزارش می افزاید، در ادامه "حسن نوروزیان" معاون اداری و پشتیبانی مدیریت شعب استان و "رحیم قربانی" بازرس ویژه مدیر عامل در استان نیز به بیان دیدگاه های خود در خصوص حوزه حراست پرداختند.
در پایان همکاران بانک به پاس تلاش های "کمال لطفی" سرپرست سابق حوزه حراست تابلو فرشی به یادبود اهدا کردند؛ همچنین در ادامه " آرش مناف زاده قراملکی " که پیش از این رئیس دایره اعتبارات مدیریت شعب استان بود به عنوان سرپرست جدید حوزه حراست مدیریت شعب استان معرفی شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار