مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی 90 اورمیه:

امتیاز تیم امید ۹۰ اورمیه به سردار بوکان داده شد!

1398/03/26 - 16:48 - کد خبر: 2435
امتیاز تیم امید 90 اورمیه به سردار بوکان

نصر: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی 90 اورمیه گفت: امتیاز تیم دسته یکمی امیدهای کشور این باشگاه به هیات فوتبال شهرستان بوکان /سردار/ واگذار شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا؛ یحیی بهاری روز پنجشنبه افزود: تفاهم نامه واگذاری این امتیاز بین باشگاه ۹۰ اورمیه و هیات فوتبال شهرستان بوکان امضا شد و به این ترتیب امسال تیم امید سردار بوکان به عنوان نماینده آذربایجان غربی در لیگ دسته یک امیدهای کشور حاضر می شود.

وی بیان کرد: آذربایجان غربی دارای ظرفیت بالایی در رشته فوتبال است و برای کشف استعدادهای جدید باید همکاری و تعامل بیشتری انجام شود.

وی ادامه داد: تیم ۹۰ اورمیه در لیگ یک کشور و تیم سردار بوکان در لیگ دسته ۲ کشور از تیم های محبوب و پرطرفدار به شمار می رود و برای رسیدن به جایگاه واقعی خود نیاز به حمایت همه جانبه مسوولان دارد.

مدیرعامل باشگاه ۹۰ اورمیه گفت: امسال تمام تمرکز خود را برای حمایت از تیم فوتبال این باشگاه در لیگ دسته یک کشور /جام آزادگان/ به کار بسته ایم و تیم قدرتمندی را راهی رقابت های فصل جاری خواهیم کرد.

لازم بذکر است تیم ۹۰ اورمیه که امتیاز باشگاه گسترش فولاد تبریز، از سوی محمدرضا زنوزی به مردم اورمیه اهدا شده بود حال به بوکان واگذار شد و همچنین هواداران سردار بوکان فصل گذشته در برخی بازی‌ها شعار  «زنده باد ی.پ.گ (پ.ک.ک)» و «مرگ‌بر ترکیه » سر داده بودند.

انتهای پیام/

پژوهشیار