معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی:

ضرورت همت بانک‌ها برای افزایش سهم استان از تسهیلات رونق تولید

1399/05/11 - 18:07 - کد خبر: 24324
علی جهانگیری

نصر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی بر ضرورت همت بانک‌ها برای افزایش سهم استان از تسهیلات رونق تولید تاکید کرد.

به گزارش نصر، علی جهانگیری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به نامگذاری امسال به سال "جهش تولید" از سوی مقام معظم رهبری افزود: تلاش برای تحقق شعار سال و حمایت از صنایع برای شکوفایی اقتصادی، اصلی ترین وظیفه دولتمردان و فعالان بخش خصوصی است.
 وی همراهی و همدلی بخش خصوصی و دستگاههای اجرایی را ضامن رفع مشکلات و کاهش موضوعاتی همچون بروکراسی اداری برشمرد و افزود: بانک ها نیز در زمینه حمایت از تولید و توسعه واحدهای صنعتی، مسئولیت سنگینی را عهده دار هستند.
 وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار همت بیشتر بانک ها برای پرداخت بموقع تسهیلات رونق تولید شد و گفت: مدیران استانی بانک های دولتی و خصوصی، باید نهایت تلاش خود برای بهره مندی بیشتر استان از تسهیلات تولید و امکان استفاده بدون محدودیت از اعتبارات شناور را به کار گیرند.
 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی همچنین ادامه داد: جلسه مشترک مدیران عامل بانک ها و تعدادی از فعالان بخش خصوصی با دکتر پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی، برگزار می شود و مدیران بانکی، پاسخگوی عملکرد خود در زمینه جهش تولید خواهند بود.
 در این جلسه، پرونده چندین شرکت متقاضی دریافت تسهیلات در قالب رونق تولید نیز بررسی شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار