خبر/

مربی ماشین سازی: بازی زیبا بدون کسب نتیجه دلخواه ارزشی ندارد

1399/05/09 - 13:01 - کد خبر: 24214
حمید عبداللهی

نصر: مربی ماشین سازی گفت: در فوتبال ایران هر چقدر هم بازی زیبا همراه با آمار و ارقام خوبی ارائه داده شود ولی نتیجه دلخواه رقم نخورد ارزشی ندارد.

به گزارش نصر، حمید عبدالهی پیش از دیدار ماشین سازی مقابل سایپا گفت: آقای افاضلی دوران نقاهت را پشت سر گذاشته و از بیمارستان مرخص شدند و حال عمومی ایشان مساعد است و از این پس در کنار ما خواهند بود و تیم را رهبری می کنند.
او ادامه داد: هفته گذشته متاسفانه در شرایطی بازی را با گل دقایق پایانی واگذار کردیم که واقعا لایق این نتیجه نبودیم و نه تنها مساوی بلکه با سه امتیاز باید زمین را ترک می کردیم. بعد ازاین دیدار در طول هفته بچه ها تمرینات خوبی داشتند و اکنون در شرایط خوبی هستند و با صلابت آماده دیدار این هفته مقابل سایپا هستند و امیدوارم تلاش شان همراه با نتیجه باشد.
مربی ماشین سازی در رابطه با حمایت های مالک این باشگاه گفت: در طول دو هفته ای که در تبریز حضور داریم درکنار بزرگ های فوتبال بودیم و صحبت هایی که با ما داشتتند باعث خوشحالی و آرامش ما شده است. تشکر می کنیم از مالک دو باشگاه تبریز، جناب آقای زنوزی که نگاه برابری به دو تیم تبریزی داشته اند و هرگز برای این تیم کم نگذاشته اند تا با عملکرد خوب بچه ها سطح کاری تیم هر روز بهتر از قبل شود.
او درخصوص دیدار فردا (پنج شنبه) ماشین سازی مقابل سایپا عنوان کرد: سایپا تیمی ریشه دار و قدیمی در فوتبال ایران که یکی از خوب های لیگ است و مربی خوبی نیز در بالای سر تیم دارد و آقای صادقی یک مربی صاحب سبک است که سبک کاری مخصوص خود را دارد و با شناختی که از بازیکنان خوب خود دارد عملکرد خوبی از خود نشان می دهد ولی بازیکنان ما نیز در طول هفته تمرینات منظمی داشته اند و خواسته و تلاششان برای کسب حداکثری امتیازات این دیدار با ارایه یک فوتبال زیباست.
عبدالهی اضافه کرد: در فوتبال ایران هر چقدر هم بازی زیبا همراه با آمار و ارقام خوبی ارائه داده شود ولی نتیجه دلخواه رقم نخورد ارزشی ندارد. بازی با گل گهر نیز در تمامی آمار ها نسبت به حریف برتری داشتیم ولی نتیجه در دقایق پایانی روی یک اتفاق به نوعی رقم خورد که نتیجه را واگذار کردیم.
انتهای پیام/

پژوهشیار