مدیر امور ارتباطات شهرداری منطقه 1 تبریز خبر داد:

پوسیدگی کامل علت قطع 2 اصله درخت در بلوار 29 بهمن

1399/05/08 - 09:21 - کد خبر: 24116
پوسیدگی درخت

نصر: مدیر امور ارتباطات منطقه 1 شهرداری تبریز گفت: 2 اصله درخت پوسیده و خطرناک در بلوار 29 بهمن وجود داشت که در راستای ایمن‌سازی مسیر، مدیریت فضای سبز منطقه اقدام به ساماندهی آنها کرده است.

به گزارش نصر، رامین راستی طی گفتگویی افزود: پوسیدگی برخی از درختان در این بلوار هر از گاهی موجب شکستگی آنها و بروز خسارات جانی و مالی بر ساکنین منطقه می‌شد که جهت پیشگیری از این امر، توسط مدیریت فضای سبز این منطقه ساماندهی شده است.
او ادامه داد: شکستگی و سقوط درختان پوسیده قدیمی در معابر، نگرانی‌هایی برای ساکنین منطقه بوجود آورده بود که طی درخواستی از شهرداری منطقه خواستار رسیدگی به این وضعیت بودند.
مدیر امور ارتباطات شهرداری منطقه 1 خاطرنشان کرد: کارشناسان و ناظرين فضای سبز منطقه و پیمانکار مربوطه طبق صورت‌جلسه‌ای بر پوسیدگی و خطر افتادگی این 2 اصله درخت صحه گذاشته و خواستار ساماندهی آنها برای پیشگیری از هر گونه اتفاق ناگوار شده بودند.
او افزود: قطع به یقین تمام مجموعه شهرداری تبریز دغدغه فضای سبز شهری و حفظ و توسعه آن را دارند و این 2 اصله درخت پوسیده تنها در راستای پیشگیری از بروز حوادث آتی ساماندهی شده اند.
راستی یادآور شد: شهرداری منطقه 1 تبریز جزو فعال‌ترین مناطق در تحقق طرح کاشت یک میلیون اصله نهال بوده است و از ابتدای سال‌ جاری 52هزار و 600 اصله درخت و درختچه در سطح منطقه کشت و غرس کرده است.
او افزود، علاوه بر این موارد، پارک محله‌ای هفت تیر در خیابان گلکار احداث و در اختیار ساکنین قرار گرفته و 3 پارک محله‌ای ابریشم، پزشکان و کلانتر‌باغی نیز در راستای تحقق باغ‌شهری تبریز در دست احداث است که بزودی شاهد افتتاح آنها می‌شویم.
انتهای پیام/

پژوهشیار