گزارش/

ناتوانی شورای اسلامی شهر بناب در انتخاب شهردار!

1399/05/07 - 12:50 - کد خبر: 24094
نوشتن، روزنامه نگار

نصر: شورای اسلامی شهر بناب برای دومین روز پیاپی موفق به انتخاب شهردار نشد و انتخاب شهردار بناب باز هم به تعویق افتاد.

به گزارش نصر، انتخاب شهردار بناب در حالی به تعویق می افتد که رئیس شورای اسلامی شهر بناب پیش از این در گفتگو با رسانه ها اعلام کرده بود یکشنبه شهردار بناب را معرفی خواهند کرد ولی با گذشت دو روز و برگزاری دو جلسه این انتخاب باز هم به تعویق افتاده تا همچنان شهر بناب و شهروندان بنابی منتظر تصمیم اعضای شورای اسلامی شهر برای انتخاب یک شهردار توانمند و ششدانگ و در عین حال پاک دست بمانند.
این روزها صحن شورای اسلامی شهر بناب در حالی روزهای پرالتهاب انتخاب شهردار را به نظاره نشسته است که تمام نگاه های مردم و مسئولان نیز به تصمیمات اعضای آن دوخته شده است.
این گزارش حاکی است، در جلسه ای که اعضای شورای اسلامی شهر بناب در حال بررسی و تصمیم گیری برای انتخاب کلیددار شهر بوده اند، برخی آقایان تقاضای انجام نظرسنجی بر روی گزینه تصدی مسند شهرداری بناب را می کنند که این نظرسنجی بلافاصله توسط برخی کانال های تلگرامی انجام می شود تا نظر شهروندان نسبت به گزینه مدنظر مشخص شود!
البته ما به این افراد پیشنهاد می دهیم که ای کاش عملکرد شورای پنجم را طی 37 ماه گذشته که از عمر این شورا می گذرد، مورد نظرسنجی افکار عمومی قرار می دادند و آن موقع نمره خود را از مردم فهیم شهر می گرفتند!
خوش بود گر محک تجربه آید به میان
تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد

جاوید بنابیان
انتهای پیام/

پژوهشیار