معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان؛

برگزاری هرگونه نمایشگاه در شهر تبریز غیر قانونی است

1399/05/07 - 11:46 - کد خبر: 24082
نمایشگاه، نوشت افزار، نمایشگاه پاییزی

نصر: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان شرقی با بیان اینکه برگزاری هرگونه نمایشگاه با توجه به وضعیت بحرانی کلانشهر تبریز در مواجه با بیماری کرونا غیر قابل قبول است تاکید کرد:متاسفانه عده ای بخاطر منافع شخصی خود با جان مردم بازی می کنند.

به گزارش نصر، عباسعلی درستی گفت: دو هفته قبل نیز نمایشگاه ملزومات جهیزیه در تبریز بدون هماهنگی و مجوز  از سوی ستاد مقابله با کرونا استان برگزار شد که با تلاش های دانشگاه علوم‌پزشکی پلمب شد اما متاسفانه بعد از ۲۴ ساعت شاهد بازگشایی این نمایشگاه بودیم.

برگزاری نمایشگاه یک فعالیت غیر ضروری است که با توجه به حضور چندین صد نفر از شهرهای سراسر کشور در محل نمایشگاه قطعا باعث شیوع بیشتر کرونا خواهد بود.

متاسفانه مدیریت ارشد استان در این خصوص قاطعانه برخورد نکرد و اکنون شاهد تبلیغات برای برگزاری نمایشگاه دیگر در روزهای آینده در شهر تبریز هستیم.

وضعیت آذربایجان شرقی و شهر تبریز بحرانی است و در اوج بیماری کرونا هستیم و اینگونه بی احتیاطی ها و عدم رعایت ها قطعا وضعیت را بغرنج تر از این خواهد کرد و دیگر ظرفیت تخت های بیمارستانی پر و کادر درمان سرخورده و خسته خواهند شد که در نهایت باعث بروز فاجعه خواهد شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار