نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس؛

شناسنامه دار کردن گوشت می تواند به عنوان الگو در کل کشور اجرا شود

1399/05/07 - 11:34 - کد خبر: 24081
کشتارگاه صنعتی

نصر: حجت الاسلام والمسلمین میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی بصورت سرزده از کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز بازدید کرد.

به گزارش نصر، در این بازدیدکه از سالن کشتار، سردخانه ها، بویلر،تصفیه خانه، میدان دام و تمامی واحدهای کشتارگاه تبریز انجام شد  نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر تامین گوشت سالم با قیمت مناسب برای شهروندان گفت: خوشبختانه کشتارگاه تبریز شرایط مناسبی از لحاظ دستگاههای بروز و بهداشتی دارد و بازرسی دامپزشکان در مراحل قبل و بعد از ذبح اجازه نمی دهد گوشت ناسالم بدست مصرف کننده برسد که در این برهه از زمان و شیوع کرونا جای خشنودی و تقدیر است.
میرتاج الدینی از طرح شناسنانه دار کردن گوشتهای استحصالی در این واحد ابراز خشنودی کرد و ادامه داد: از کارهای ارزشمندی که در بازدید از کشتارگاه مشاهده شد بحث شناسنامه دار کردن گوشت و فروشگاه عرضه مستقیم گوشت بود که این موضوع موجب شفاف سازی و اطمینان مصرف کننده در تهیه گوشت خواهد شد و می تواند به عنوان الگو در کشتارگاههای صنعتی دیگر اجرا شود.
وی افزود: کشتارگاه های صنعتی  یکی از مهم‌ترین نیازهای مردم را تأمین می‌کند که فعالیت آنها نقش مهمی در تنظیم بازار گوشت دارد و اطمینان مصرف کننده از تامین گوشت  سالم  و با کیفیت بسیار مهم و حیاتیست که در تمامی کشتارگاههای کشور باید به این موضوع توجه شود.
نایب رییس کمسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: معیشت و توسعه عدالت اجتماعی و اقتصادی اولویت مجلس است و تمامی ساز و کار خود را برای حمایت ازمردم و الخصوص قشر آسیپ پذیر در جهت تامین مایحتاج غذایی و سبد کالایی به کار خواهیم بست.
انتهای پیام/

پژوهشیار