سخنگوی شورای شهر تبریز عنوان کرد:

13 هزار کارگر شهرداری تبریز در بلاتکلیفی

1399/05/06 - 14:09 - کد خبر: 24034
کریم صادق‌زاده

نصر: سخنگوی شورای شهر تبریز گفت: وزارت کشور بخشنامه‌ ساماندهی وضعیت پرسنلی در شهرداری‌ها را ابلاغ کرده که متاسفانه به سمت فراموشی حرکت کرده‌اند.

به گزارش نصر، کریم صادقزاده امروز  در جلسه همفکری نمایندگان مردم تبریز در مجلس با مدیران شهری و اعضای شورای شهر تبریز اظهار داشت: سال گذشته در ترکیه جلسه اتحادیه‌های کارگری این اتحادیه‌ها به موضوع آب نیز ورود کرده بودند.
وی، ضمن قدردانی از همکاری برای ساخت بیمارستان ۳۲۷ تختخوابی خاوران و ۹۶ تختخوابی سهند  تاکید کرد: اختصاص ۴۵ هزار متر مربع زمین از سوی شهرداری برای احداث بیمارستان در شهرک خاوران اقدامی قابل تقدیر است که مقرر شد ۱۰۲ میلیارد تومان از بابت ارزش زمین به شهرداری پرداخت شود‌ که تاکنون اقدام مناسبی در این خصوص انجام نشده که اگر این مهم انجام‌ نشود، بودجه یک‌هزار میلیاردی تامین اجتماعی نیز کارساز نخواهد بود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز یادآور شد: ۶۵۰ هزار کارگر بیمه شده و بازنشسته در تبریز وجود دارد که بیمارستان‌ های تامین اجتماعی باید به این عزیزان خدمات رایگان ارائه کنند.
وی با اشاره به حذف شرکت‌های پیمانکاری و عدم‌واگذاری نیرو‌های قرارداد موقت در قالب طرحی  تصویب شده، ادامه داد:  باید شرکت‌های پیمانکار در این زمینه حذف شود و قراردادهای شهرداری به صورت مستقیم با کارگران انجام شود.
صادقزاده اضافه کرد: وزارت کشور بخشنامه‌ ساماندهی وضعیت پرسنلی در شهرداری‌ها را ابلاغ کرده که متاسفانه به سمت فراموشی حرکت کرده‌اند.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز، گفت: شهرداری به عنوان پیمانکاری بزرگ در شهر که ۱۳ هزار نفر در ادارات و سازمان‌های آن مشغول به کار هستند لازم است، وضعیت شغلی کارکنان آن مشخص و شفاف شود که انتظار داریم‌ نمایندگان در این‌ زمینه اقدامات مناسبی انجام دهند.
صادق‌زاده تاکید کرد: ماهانه ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه پرسنل شهرداری است که پرداخت به موقع آن قابل تقدیر است.
انتهای پیام/

پژوهشیار