بیگی اظهار کرد:

انواع اتفاقات در شورای شهر باسمنج در حال رخ دادن است/ باسمنج به شمس آباد دوم تبدیل خواهد شد

1399/05/05 - 13:46 - کد خبر: 23974
احمد علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریزآذرشهر و اسکو

نصر: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: از نمایندگان مجلس می خواهم که در مجلس حمایت کنند تا الحاق باسمنج صورت بگیرد و گرنه تبعات آن را در آینده شاهد خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار نصر، "احمد علیرضا بیگی" در رابطه با الحاق برخی روستا ها به تبریز با اشاره به شهر باسمنج گفت: در شورای چهارم توانستیم شورای شهر باسمنج را مجاب به الحاق کنیم و این مسئله آن زمان تصویب شد.
وی افزود: شورای شهر باسمنج در آن دوره الحاق را منوط به خیابانی که اکنون شهرداری خاوران احداث کرده است، مصوب کرد.
بیگی ادامه داد: شهرداری به تعهد خود عمل کرد اما شورای باسمنج به دلیل کج اندیشی مدیریت سیاسی که در آن زمان صورت گرفت به تعهد خود عمل نکرد و الحاق انجام نشد که در ادامه انتخابات شورای شهر در باسمنج برگزار شد و نتیجه آن شد کسانی دوباره به صندلی های شورای شهر باسمنج تکیه زدند که حاضر نبودند فرصت بالا نشینی را از دست بدهند و برای خود دکان باز کرده اند که مدام انواع اقسام اتفاقات در آنجا در حال رخ دادن است.
وی افزود: اکنون پیشنهادی که آقای استاندارد به وزارت کشور درباره الحاق باسمنج به تبریز داده است، الحاق را منتفی و پیشنهاد بخش را ارائه کرده‌اند، یعنی باسمنج به عنوان یک شهری در کنار تبریز باشد که در سایه سار تبریز شهری ساخته شود که الگو ها و اصول شهرداری تبریز رعایت نخواهد کرد و به عبارتی دیگر به شمس آباد دوم که در یاغچیان وجود دارد تبدیل خواهد شد.
وی در پایان گفت: از نمایندگان محترم مجلس میخواهم که در مجلس حمایت کنند تا الحاق باسمنج صورت بگیرد و گرنه تبعات آن را در آینده شاهد خواهیم بود.
انتهای پیام/

پژوهشیار