مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز اعلام کرد:

آغاز طرح ویژه ارتقای امنیت و جمع آوری متکدیان حرفه ای در وادی رحمت تبریز

1399/05/05 - 10:59 - کد خبر: 23944
فرخ جلالی

نصر: مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز اعلام کرد: با همکاری دستگاه قضایی، نیروی انتظامی، موسسه خیریه مستمندان و حراست این سازمان، طرح ویژه ارتقای امنیت و جمع آوری متکدیان حرفه ای در وادی رحمت تبریز اجرا می شود.

به گزارش نصر، فرخ جلالی در حاشیه کارگروه مشترک ارتقای امنیت وادی رحمت تبریز اظهار داشت: با هدف ارتقای رضایتمندی شهروندان، ماموران انتظامی با همکاری حراست سازمان آرامستان های شهرداری تبریز نسبت به جمع آوری متکدیان اقدام می کنند.
وی ادامه داد: بر اساس این طرح، نیازمندان واقعی تحت پوشش خدمات اجتماعی موسسه خیریه مستمندان قرار گرفته و متکدیان حرفه ای نیز به سیستم قضایی معرفی می شوند.
 
 
فرخ جلالی در ادامه با تاکید بر لزوم مقابله با وقوع جرائم مختلف در سطح وادی رحمت گفت: بر این اساس مقرر شد با هماهنگی فرماندهی محترم انتظامی شهرستان تبریز و کلانتری محل، ماموران به گشت زنی بپردازند.

فرخ جلالی ضمن تاکید بر لزوم رعایت اصول امنیتی و هوشیاری شهروندان هنگام مراجعه به وادی رحمت تصریح کرد: از عموم شهروندان درخواست می کنیم از به همراه داشتن اشیای قیمتی خودداری نموده و از پارک کردن خودروهای خود در معابر خلوت خودداری نمایند.
 
 
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز در ادامه از همکاری دادگستری آذربایجان شرقی، فرماندهی انتظامی و بنیاد خیریه مستمندان تبریز در جمع آوری متکدیان حرفه ای و سالم سازی محیط وادی رحمت قدردانی کرد.
انتهای پیام/

پژوهشیار