نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس:

رویکرد نمایندگان مجلس همکاری تنگاتنگ با مدیریت شهری است

1399/05/05 - 10:09 - کد خبر: 23935
سید محمدرضا تاج الدینی

نصر: نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: رویکرد نمایندگان تبریز در مجلس یازدهم همکاری نزدیک و تنگاتنگ با شهرداری و شورای شهر است.

به گزارش نصر، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا میرتاج الدینی در حاشیه بازدید از پروژه بازآفرینی شهری عتیق اظهار داشت: بسیاری از مشکلات شهری با تعامل و همراهی، قابل حل خواهد بود که در این خصوص برنامه‌هایی در حوزه مسکن و… مدنظر داریم.
او بازدید از پروژه‌های شهری را ایده خوبی از سوی مجموعه مدیریت شهری دانست و افزود: بازدید از پروژه عتیق یکی از مهمترین برنامه‌های امروز بود چرا که این پروژه پس از مدت‌ها رکود، طی دو سه سال اخیر مجدداً فعال شده است.
میر تاج الدینی از پروژه عتیق به عنوان یکی از مهمترین پروژه‌های واقع شده در مرکز شهر یاد کرد و گفت: این پروژه با بخش‌های مختلف تجاری، خدماتی، تفریحی، واحدهای مسکونی و… به دلیل نزدیکی به بافت قدیم شهر اهمیت بسزایی دارد.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عتیق، پروژه‌ای عظیم است که به سبب نزدیکی به مسجد کبود و موزه آذربایجان در جذب گردشگران نیز نقش مهمی ایفا خواهد کرد.
او تاکید کرد: این مجموعه به مرکز جدید تجاری و پاساژهای مدرن تبدیل شده که برای گردشگران و مسافران نیز جاذبه گردشگری خوبی خواهد بود و در رونق اشتغال و اقتصاد تبریز نیز بسیار اثرگذار است.
انتهای پیام/

پژوهشیار