بیگی ابراز امیدواری کرد:

دفع اصولی پسماندهای بیمارستانی تبریز با اجرای پروژه‌ی دفع پسماند

1399/05/04 - 22:54 - کد خبر: 23917
احمد علیرضا بیگی

نصر: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با بیان اینکه متاسفانه برای دفع زباله های پزشکی و بیمارستانی نیز که منشا بسیاری از بیماری‌ها است، هنوز چاره‌اندیشی نشده گفت: امیدواریم با اجرای پروژه‌ی دفع پسماند، زباله‌ها به صورت اصولی دفع شوند.

به گزارش نصر،"احمد علیرضابیگی" در بازدید از روند پیشرفت فیزیکی شش پروژه‌ی عمرانی و خدماتی شهرداری تبریز، با اشاره به پروژه‌ی دفع پسماند شهری تبریز، اظهار کرد: متاسفانه برای دفع زباله‌های پزشکی و بیمارستانی نیز که منشا بسیاری از بیماری‌ها است، هنوز چاره‌اندیشی نشده و طبق توضیح متولیان امور شهری با تعریف یک بسته‌ی سرمایه‌گذاری، این معضل نیز حل خواهد شد، امیدواریم با اجرای پروژه‌ی دفع پسماند، زباله‌ها به صورت اصولی دفع شوند.
وی افزود: شاید در گذشته پروژه‌ی زیست محیطی چندان اهمیت نداشت، ولی امروز وقتی عارضه‌ی زیست محیطی رخ می‌دهد، مردم از آن موضوع متاثر می‌شوند.
بیگی تاکید کرد: شیرابه‌های ناشی از زباله‌ها سبب آلودگی آب‌های زیرزمینی و خاک می شوند و نفوذ آنها به زندگی مردم، بروز بیماری های متعدد را در پی دارد.
وی با بیان این‌که کمک دولت به پروژه‌های شهری در تبصره‌ی مربوطه‌ی برنامه‌ی ششم پیش بینی شده است، گفت: از ابتدای برنامه ششم تاکنون دولت کم‌ترین اهتمامی در این رابطه نداشت و به دلیل شرایط تحریمی نتوانست به بسیاری از پروژه‌ها از جمله حمل و نقل، مترو و پروژه‌های زیست محیطی ورود کند.
انتهای پیام/

پژوهشیار