به منظور ارتقاء تعامل دوطرفه شهروندان و شهرداری تبریز/

کانال «یارشهر» فعالیت رسمی خود را آغاز کرد

1398/03/25 - 14:16 - کد خبر: 2384
سعید حاجی زاده

نصر: مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز اعلام کرد: با هدف تسریع در روند حل مشکلات و نارسایی های شهری مرتبط با شهرداری، کانال «یارشهر» در فضای مجازی راه اندازی شد.

به گزارش نصر به نقل از شهریار، سعید حاجی زاده با بیان این مطلب اظهار داشت: شهروندان می توانند با ارسال عکس، ویدئو و مستندات خود از مشکلات محله و منطقه زندگی خود به کانال «یارشهر» مدیریت شهری تبریز را از  معضلات و نارسایی های سطح شهر آگاه سازند.

به گفته او، در این کانال، گزارش های شهروندان منعکس می شود و  پس از پیگیری برای رفع مشکل، آخرین وضع آن به اطلاع عموم شهروندان می رسد.

حاجی زاده بیان کرد: در مدت دو هفته فعالیت آزمایشی  "یارشهر" شهروندان با ارسال سوژه ها و مشکلات خود از این کانال ارتباطی، استقبال چشمگیری کرده اند.

او یادآور شد: اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز با رصد انتظارات و نیازهای جامعه بر اساس روش ها و طرح‌های مختلف افکارسنجی و انعکاس صریح آنها به مدیران، تلاش دارد زمینه‌ اجرای طرح های مفید و منطبق با خواست و نیاز شهروندان را فراهم کند و به تریبون شهروندان در شهرداری تبدیل شود.

انتهای پیام/

پژوهشیار