نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:

جهاد دانشگاهی، نهادی پیشرو در اقدامات علمی و جسورانه است

1399/05/02 - 12:27 - کد خبر: 23809
محمد حسین فرهنگی

نصر: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد دانشگاهی با جذب نیروهای خوشفکر و مبتکر همواره در اقدامات علمی جسورانه اقدام کرده و در این مسیر، پیشرو بوده است.

به گزارش نصر، محمدحسین فرهنگی در گفت‌وگویی با بیان این‌که جهاد دانشگاهی، یک نهاد برآمده از انقلاب اسلامی بود، اظهار کرد: نوآوری و رهاشدن از بروکراسی‌های مرسوم و گام نهادن در اقدامات علمی جسورانه از ابتکارات جهاد دانشگاهی است. 
وی ادامه داد: در استان ما نیز خبرگزاری ایسنا در کنار مراکز مختلف جهاد دانشگاهی و ایجاد مرکز درمان ناباروری از ابداعات جهاد دانشگاهی است. 
وی خاطر نشان‌ کرد: نهادهای‌ گرفتار دیوانسالاری در برابر تحولات مثبت که نیازمند حضور فعال است، مقاومت می‌کنند اما نهاد انقلابی اینگونه نبوده و جهاد دانشگاهی هم یک نهاد انقلابی است.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر واسکو در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: روحیه حاکم بر جهاد دانشگاهی روحیه اداری نیست و همین امر باعث شده که نیروهای مبتکر و خوش فکر جذب این مجموعه انقلابی شوند.
فرهنگی در پایان بیان کرد: جهاد دانشگاهی سعی کرده هرجا که نیاز احساس کرد، وارد شود و این ویژگی اصلی این نهاد انقلابی باعث شده تا مراکزی مانند پژوهشگاه رویان شکل گیرند که در نوع خود بی‌نظیر است.
گفتنی است؛ ۱۶ مرداد ماه سال جال جاری، چهلمین سالروز تاسیس جهاددانشگاهی است.
انتهای پیام/

پژوهشیار