خبر/

مربی ماشین سازی: برای رسیدن به جایگاه تک رقمی می جنگیم

1399/05/02 - 10:41 - کد خبر: 23793
حمید عبداللهی

نصر: مربی تیم فوتبال ماشین سازی با اشاره به همت و تلاش بازیکنان تیمش گفت: فردا در برابر گل گهر سیرجان برای رسیدن به جایگاه تک رقمی در جدول لیگ برتر فوتبال خواهیم جنگید.

به گزارش نصر، حمید عبداللهی چهارشنبه در کنفرانس خبری قبل از بازی تیم های ماشین سازی و گل‌گهر سیرجان افزود: فردا با تیمی بازی داریم که از لحاظ مدیریتی، اقتصادی و فنی جزو ۳ تیم اول کشور است و تنها تیمی در ایران است که با ۳ سرمربی ( مجید جلالی، پیروز قربانی و سرآسیابی) در حال فعالیت است که نشان می‌دهد تیم گل گهر یک اتاق فکر بزرگ دارد و معتقد هستم جایگاه واقعی این تیم در جدول مکان فعلی نیست.
مربی تیم سبزقباهای تبریز خاطرنشان کرد: فردا با تیم بزرگی بازی داریم و برای این دیدار بازیکنان خوبی در اختیار داریم که نهایت تلاش خود را خواهند کرد تا با نتیجه خوبی زمین مسابقه را ترک کنیم و به جایگاه تک رقمی صعود کنیم.
عبداللهی اضافه کرد: هفته پیش هیچ کس کار بزرگ بازیکنان ماشین‌سازی در اصفهان را ندید و همه از فضای آلوده‌ای که ایجاد شده بود سعی کردند اشکالات داوری را ببیند و متاسفانه کار بزرگ بازیکنان ماشین‌سازی دیده نشد.
وی در خصوص بازیکان مصدوم و محروم تیم ماشین سازی برای بازی مقابل تیم گل گهر سیرجان اعلام کرد: بازیکن مصدوم برای بازی فردا نداریم، اما اسلامی‌خواه و عزیز معبودی به دلیل محرومیت همراه تیم نخواهند بود.
عبداللهی در مورد داوری بازی مقابل ذوب‌آهن عنوان کرد: اگر از اهل فن داوری کسی بازی را به صورت کامل ببنید متوجه خواهد شد که داور این بازی شجاع و با جسارت بود، اما مثل تمام داوران، اشتباهاتی در قضاوت این بازی وجود داشت که بیشتر از سوی کمک داور بازی بود و به دنبال مقصر نیستیم.
وی با حمایت از نوع داوری بازی هفته گذشته اظهار کرد: داور این بازی از لحاظ ما در بسیاری از صحنه‌های بازی تصمیم‌های شجاعانه و درستی گرفت و امیدواریم این هجمه شدید علیه داوران به پایان برسد.
سرمربی تیم گلگهر سیرجان نیز در این نشست خبری گفت: امیدواریم فردا بازی خوب، منظمی و موفقی از هر ۲ تیم شاهد باشیم.
مجید جلالی با اشاره به تمرینات پرفشار بازیکنانش، خاطرنشان کرد: هفته گذشته  ۱۲ نفر از تیم ما جواب تست کرونایشان مثبت اعلام شده بود و برای بازی با ماشین‌سازی ۴، ۵ نفر به تیم اضافه شدند و بقیه متاسفانه نتوانستند در این بازی تیم را همراهی کنند.
سرمربی تیم گل گهر سیرجان عنوان کرد: ما نهایت تلاش خود را می‌کنیم و امیدواریم فردا بازی خوب و منظمی داشته باشیم.
وی اعلام کرد: خوشبختانه برای بازی فردا بازیکن محرومی نداریم و ۳ بازیکن را به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در اختیار نداریم .
دیدار تیم های ماشین سازی و گل گهر سیرجان از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال فردا پنجشنبه از ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه شهید سردار قاسم سلیمانی تبریز برگزار خواهد شد.
تیم ماشین سازی با کسب ۲۷ امتیاز در رده دهم و تیم گل گهر سیرجان با کسب ۲۲ امتیاز در رده پانزدهم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جای دارند.
انتهای پیام/

پژوهشیار