مدیرعامل بانک توسعه تعاون؛

بانک توسعه تعاون هفت هزار و 250 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج جوانان پرداخت‌نموده است

1399/05/01 - 10:45 - کد خبر: 23731
ازدواج، حلقه

نصر: مدیرعامل بانک توسعه تعاون از پرداخت هفت هزار و 250 میلیارد ریالی تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج طی سه سال اخیر توسط این بانک گزارشی ارائه نمود.

به گزارش نصر، حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون ضمن تبریک فرارسیدن روز ازدواج مولی‌الموحدین علی ابن ابیطالب علیه‌السلام و بانوی بزرگ اسلام حضرت زهرا سلام‌الله‌علیه اظهار داشت: مقوله ازدواج به لحاظ عقیدتی، اجتماعی و فرهنگی حائز اهمیت ویژه‌ای است و ازدواج صحیح پایه‌گذار خانواده سالم و اجتماع سالم می‌باشد.
مهدیان به ایفای تعهدات بانک توسعه تعاون در پرداخت وام ازدواج جوانان اشاره نمود و در ادامه افزود: طی سه سال اخیر هفت هزار و 250 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج در سراسر کشور پرداخت گردیده است و به شبکه شعب ابلاغ گردیده که درنهایت آسان‌گیری و کمال همکاری را با متقاضیان و زوجین واجد شرایط منظور نمایند.
وی بابیان اینکه ابعاد فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بر ازدواج اثرگذار است در این رابطه گفت: فراهم‌سازی شرایط اقتصادی لازم و تسهیل وضعیت مناسب مالی برای جوانان از اهداف راهبردی دولت بوده است و تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج جوانان به‌عنوان تکلیف بر عهده شبکه بانکی است.
انتهای پیام/

پژوهشیار