مدیرکل کانون استان با اشاره به تداوم فعالیت‌های مجازی؛

حضور در کارگاه‌های آنلاین (برخط) کانون تجربه‌ای متفاوت برای کودکان و نوجوانان است

1399/04/31 - 12:33 - کد خبر: 23681
کارگاه آنلاین

نصر: مدیرکل کانون استان با اشاره به آغاز فعالیت کارگاه‌های تخصصی آنلاین کانون حضور کودکان و نوجوانان در این کارگاه‌ها را تجربه‌ای متفاوت برای آنان دانست.

به گزارش نصر، علی بینش، با اعلام این مطلب، از شروع به کار کارگاه‌های آنلاین کانون استان خبر داد و افزود: 22 عنوان کارگاه تخصصی فرهنگی هنری و ادبی با بهره‌مندی از مربیان و چهره‌های شاخص استان به همین منظور پیش‌بینی شده است که با تکمیل ظرفیت ثبت نام، تعدادی از این کارگاه‌ها شروع به کار کرده‌اند.

مدیرکل کانون آذربایجان شرقی با مشارکت کودکان و نوجوانان در فعالیت‌های فرهنگی هنری به صورت آنلاین را یک تجربه متفاوت برای این گروه از مخاطبان عنوان و در عین حال تصریح کرد: تنوع و تعدد این کارگاه‌ها با توجه به گستردگی شیوع ویروس کرونا و ضرورت مراقبت از کودکان و نوجوانان و جذب آنان در این فعالیت‌ها، برای غنی‌سازی اوقات فراغت‌شان بیش از پیش احساس می‌شود.

گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی به جهت شرایط کرونائی و ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی کارگاه‌هائی را به صورت آنلاین برای مخاطبان خود برگزار می‌کند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به سایت kpf.ir مراجعه نمایند.
انتهای پیام/

پژوهشیار