دادستان مرکز آذربایجان شرقی:

در مورد سلامتی مردم با کسی تعارف نداریم

1399/04/30 - 13:30 - کد خبر: 23600
بابک محبوب علیلو

نصر: دادستان مرکز آذربایجان شرقی ضمن تاکید بر اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، گفت: سلامت مردم برای ما دارای اهمیت و اولویت بوده و در این خصوص با کسی تعارف نداشته و تحت هیچ شرایطی نمی‌توانیم اغماض کنیم.

به گزارش نصر، بابک محبوب علیلو در جمع خبرنگاران در خصوص لزوم برخورد دستگاه قضایی با عاملین برگزاری اجتماعات، اظهار کرد: با توجه به اعلام وضعیت قرمز در استان از نظر شیوع کرونا توسط ستاد ملی مقابله با کرونا و ممنوعیت تجمع‌ها، تشکیلات قضایی استان عملا به این مساله ورود کرد.
وی افزود: تا امروز چندین محل که اقدام به برگزاری تجمعات کرده بودند پلمب شده و در صورت نیاز برخوردهای لازم دیگر انجام خواهد شد.
دادستان مرکز استان با تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، گفت: با توجه به رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، محدودیت‌ها در شهرستان‌های قرمز به قوت خود باقی بوده و ما هم نسبت به این محدودیت‌ها حساسیت و دقت داریم.
به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان، وی در خصوص چگونگی گزارش مردم از تخلفات در دستورالعمل های بهداشتی، گفت: مردم تخلفات مربوط به نادیده گرفتن هشدارهای کرونایی را می‌توانند به مدیریت نظارت به اماکن عمومی پلیس یا  دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت استان گزارش دهند.
انتهای پیام/

پژوهشیار