نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس عنوان کرد:

بیمارستان 327 تختخوابی تبریز در کش و قوس بی سامانی تامین اجتماعی

1399/04/29 - 17:06 - کد خبر: 23564
علیرضا بیگی

نصر: نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: با وجود پیگیری های مکرر نمایندگان و احساس نیاز شدید مردم، احداث بیمارستان 327 تختخوابی تامین اجتماعی تبریز در کش و قوس بی سر و سامانی تامین اجتماعی قرار دارد.

به گزارش نصر، احمد علیرضا بیگی اظهار کرد: با توجه به اینکه تامین اجتماعی در مناطقی مثل شهرک سلیمی، شهرک شهید رجایی و شهر جدید سهند جهت ارائه خدمات پزشکی و درمانی حضور نداشت، در دولت احمدی‎نژاد منطقه ای از شهر جدید سهند را برای احداث بیمارستان تامین اجتماعی در نظر گرفتیم.
وی افزود: با پایان یافتن دولت دهم، دولت آقای روحانی محل بیمارستان را تغییر داد و منطقه ای در خاوران را که معتقد بودند کاربری آن کلا بهداشتی و درمانی است برای این منظور در نظر گرفتند؛ در واقع با توجه به اینکه ارزش زمین در سهند و خاوران متفاوت است تامین اجتماعی ترجیح داد بیمارستان در خاوران کلنگ زنی شود.
بیگی یادآور شد: آن موقع تعدادی از نمایندگان نامه ای خطاب به رئیس سازمان تامین اجتماعی امضا کرده و لزوم احداث بیمارستان در شهر جدید سهند را یادآور شدند؛ ولی به نامه نمایندگان وقعی ننهاده و در نهایت در منطقه خاوران کلنگ بیمارستان را زمین زدند.
نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس تصریح کرد: اواخر دولت یازدهم بود که علی ربیعی وزیر وقت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کلنگ بیمارستان 327 تخت خوابی تامین اجتماعی تبریز را در منطقه خاوران به زمین زد و در سخنرانی خود اعلام کرد کلینیک بیمارستان ظرف دو سال به بهره برداری خواهد رسید؛ بدینوسیله در واقع اراده خود را برای احداث بیمارستان نشان دادند!
وی ادامه داد: ربیعی همچنین قول داد برای پاسخگویی به نیازها و مطالبات مردم در شهر جدید سهند، در آنجا نیز یک کلینیک اختصاصی تامین اجتماعی احداث کنند.
بیگی تصریح کرد: از آن زمان با وجود پیگیری های مکرر، سازمان تامین اجتماعی دائما در حال تغییر و کشمکش است و جوابگوی مشخصی برای این امور نیست که این کشمکش ها حکایت از بی سروسامانی و بی ترتیبی این سازمان دارد.
لازم به یادآوری است بیمارستان 327 تختخوابی تبریز 25 تیرماه سال 1395 با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کلنگ‌زنی شد.
در این مراسم جبارزاده، استاندار وقت آذربایجان شرقی، پزشکیان، نائب رئیس اول وقت مجلس، محجوب نماینده وقت مردم تهران و چند تن از نمایندگان آذربایجان‌شرقی در مجلس حضور داشتند.
طی مراسم کلنگ زنی بیمارستان 327 تختخوابی تامین اجتماعی تبریز، جمال‌الدین نیکنامی، رئیس وقت هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی، اعلام کرد: این بیمارستان در سال 95 بودجه‌ای ندارد ولی در اعتبارات سال 96 اعتبارات آن لحاظ می‌شود و عملیات اجرایی آن آغاز می‌گردد و در طول سال 95، عملیات قبل از اجرا، نقشه‌کشی و غیره به انجام می‌رسد و بر اساس جدول زمانبندی شرکت خانه‌سازی، حدود سه سال عملیات احداث آن طول می‌کشد.
انتهای پیام/

پژوهشیار