مدیرکل آموزش‌وپرورش آذربایجان‌غربی؛

توقف ثبت‌نام در مدارس آذربایجان‌غربی یک هفته دیگر تمدید شد

1399/04/29 - 12:49 - کد خبر: 23536
دانش آموزان

نصر: مدیرکل آموزش‌وپرورش آذربایجان‌غربی گفت: ثبت‌نام دانش‌آموزان در این استان که از دو هفته قبل متوقف شده‌ بود به علت محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا یک هفته دیگر نیز تمدید ‌شد.

به گزارش نصر، ابراهیم محمدی روز یکشنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار اظهار داشت: با توجه به تصمیم اتخاذ شده در خصوص محدویت‌های کرونایی، ثبت‌نام دانش‌آموزان استان برای سومین هفته متوالی تعطیل و در هفته جاری نیز انجام نخواهد شد.
وی بیان کرد: طی مصوبه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا، برنامه سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان نیز که مقرر شده بود از اول مرداد شروع شود به تعویق افتاد و این برنامه از روز شنبه چهارم مرداد آغاز خواهد شد.
مدیرکل آموزش وپرورش آذربایجان‌غربی گفت: برنامه جهش تحصیلی نیز این هفته انجام نخواهد گرفت و هرگونه تغییر در این برنامه بلافاصله اطلاع‌رسانی می‌شود.
وی افزود: نوآموزانی که مقرر شده بود در روزهای چهارشنبه و پنچشنبه این هفته در پایگاه‌های سنجش ارزیابی شوند و نیز دانش‌آموزان داوطلبی که مقرر بود جهت جهش تحصیلی در پایگاه‌های تخصصی مورد ارزیابی قرار گیرند مجدد نوبت دهی می‌شوند که موضوع از طریق مدیران مدارس به اطلاع  اولیا می‌رسد.
آذربایجان‌غربی دارای بیش از سه میلیون نفر جمعیت است که از این تعداد ۶۰۷ هزار نفر دانش‌آموز و نوآموز  هستند؛ با شیوع ویروس کرونا در اسفند ماه سال ۱۳۹۸ مدارس سراسر کشور تعطیل شد و قرنطینه خانگی دانش‌آموزان در کنار سایر اقشار جامعه برای پیشگیری از شیوع اعمال شد.
ثبت نام اینترنتی و حضوری دانش‌آموزان آذربایجان‌غربی که از ابتدای خرداد ماه آغاز شده ‌است تا شهریور تداوم دارد.
انتهای پیام/

پژوهشیار