نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی؛

مردم هوشیار باشند؛ دشمن به‌د‌نبال آشوب‌های خیابانی است

1399/04/29 - 10:05 - کد خبر: 23508
جلسه ستاد استانی کرونا، حجت الاسلام آل هاشم

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: آمریکا و اسرائیل با ناتوانی در اجرای برنامه‌های خود برای مقابله با نفوذ منطقه ایران در تلاش هستند به هر نحوی که شده، مردم را به کف خیابان‌ها بکشانند، از این رو باید ملت ایران هوشیارباشند.

به گزارش نصر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم  با بیان اینکه دشمن در کمین است، اظهار داشت: در کشورهای استکباری به ویژه آمریکا اندیشکده‌ها نقش اتاق‌های فکر را دارند و بیش از چند صد اندیشکده در حوزه‌های مختلف مشغول نظریه‌پردازی، گفتمان‌سازی و ادبیات‌سازی  بر علیه ایران اسلامی هستند.
امام جمعه تبریز با بیان  اینکه همه این اندیشکده‌ها در مقابل مفهوم‌سازی، گفتمان‌سازی و ادبیات‌سازی رهبر معظم انقلاب درمانده شده‌اند، افزود: آمریکایی‌ها به این باور رسیده‌اند که ایران در پی جنگ دیگری نیست و ایران انقلابی توانسته با راهبرد ناحیه خاکستری تهدید را از داخل کشور به بیرون مرزها ببرد و از بیرون مرزهای خود به کنار مرزهای دشمن صهیونسیتی بکشاند پس لازم است، اقدامات متقابل طراحی و اجرا کنیم.
وی، ناحیه خاکستری را وضعیتی میان جنگ و صلح دانست و ادامه داد: موسسه "واشنگتن برای سیاست خاور نزدیک" اخیرا در گزارشی به بررسی استراتژی ناحیه خاکستری ایران پرداخته که نقش مهم در جنگ‌های ترکیبی و نامتقارن را ایفا می‌کند و در این گزارش پیشنهادهایی را برای راهبرد متقابل آمریکا مطرح کرده است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به راهبردهای متقابل آمریکا علیه ایران، گفت: بازدارندگی ایران از نظر قدرت دریایی، قدرت موشکی و پهبادی، نیروهای قوی چند ملیتی انقلابی و عملیات سایبری، هدف قرار دادن نیروهای اصلی و موثر ایران و هم‌پیمانان ایران در مناطقی که ناحیه خاکستری ایران محسوب می‌شود یکی از این اقدامات است.
امام جمعه تبریز افزود: ترور شبانه و بزدلانه سردار شهید اسلام سلیمانی عزیز در فرودگاه بغداد، درگیری‌های قومی حزبی و جریانی با شگردهای مختلف در عراق لبنان و سوریه، هدف قراردادن خط قرمز ایران که یعنی امنیت، اقدام به حمله موشکی، پهبادی و هوایی علیه ایران مانند آنچه در حمله به نطنز و پارچین ما دیدیم نمونه‌های دیگر این اقدامات به حساب می‌آید.
حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم ایجاد و تقویت جنگ فرسایشی نامتقارن در نقاط حساس و طولانی کردن آن را بخش دیگری از این اقدامات دانست و ادامه داد: پدران، مادران و جوانان عزیز هوشیار باشند، امروز دشمن می‌خواهد به هر شکلی که شده مردم را به کف خیابان‌ها بکشاند، از این رو مردم غیور آذربایجان، تبریزی‌های قهرمان باید هوشیار باشند که دشمن در کمین است.
نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: دشمن تلاش می‌کند فتنه‌ای دیگر بیافریند، باید مراقب باشیم که دشمن می‌خواهد از احساس و انگیزه جوانان سوء‌استفاده کند.
انتهای پیام/

پژوهشیار