تراکتور ۲ سپاهان ۱

برد شش امتیازی تراکتور/ صعود سرخ های آذربایجان به رده دوم

1399/04/27 - 22:37 - کد خبر: 23436
تراکتور، باشگاه تراکتور

نصر: تیم تراکتور از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر موفق شد تیم سپاهان را در ورزشگاه یادگار امام تبریز شکست دهد.

به گزارش نصر، تیم تراکتور از ساعت 20:15 روز جمعه و از سری رقابت های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف سپاهانی رفت که رقیب این تیم در کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا به شمار می رفت.
 دو تیم در حالی بازی را شروع کردند که اکثر بازیکنان حاضر در این دیدار از جمله مهدی کیانی، سعید آقایی ، احسان حاج صفی، اکبر ایمانی ، ساسان انصاری و محمد ایرانپوریان سابقه پوشیدن پیراهن هر دوتیم را داشتند.
در دقیقه 8 این بازی شوت محکم بازیکن تیم سسپاهان دروازه رشید مظاهری را به شدت تهدید کرد.
در دقیه 12 بازی احسان حاج صفی کاپیتان تیم تراکتور با یک شوت قدرتمند دروازه پیام نیازمند، دیگر دروازبان ملی پوش این دیدار را به لرزه در آورد ونتیجه را یک بر صفر به نفع تیم میزبان کرد.
بعد از این گل با فشار تیم مهمان و در یک ارسال هوایی با اشتباه خط دفاعی تراکتور، سروش رفیعی دیگر بازیکن سابق تیم میزبان، دروازه رشید مظاهری را گشود و بازی را به تساوی کشاند.
در انتهای نیمه اول سعید آقایی با انجام خطا روی بازیکن تراکتور و دریافت کارت زرد یک موقعیت در اختیار تیم میزبان قرار داد که با ارسال احسان حاج  صفی و ضربه سر اکبر ایمانی دروازه سپاهان را تهدید جدی کرد و دروازبان این تیم با  دفع این توپ  کرنر را در اختیار تراکتور قرار داد.
در سومین دقیقه از وقت های تلف شده نیمه اول با سانتر دقیق کاپیتان تراکتور از روی کرنر و ضربه سر رضا اسدی تیم تراکتور مجدد از حریف خود پیش افتاد تا تراکتور با برتری دو بر یک مقابل سپاهان راهی رختکن شود.
در دقایق ابتدایی نیمه دوم دو تیم بازی آرامی را دنبال می کردند که در دقیقه 53 بازهم احسان حاج صفی با یک  ضربه ایستگاهی لرزه بر اندام تیم حریف انداخت.
در دقیقه 57 بازی رشید مظاهری با یک اشتباه خطرناک بازیکن حریف را  در یک  موقعیت گلزنی قرارداد که مهاجم حریف قدر این موقعیت را ندانست و از دست داد.
در دقیقه 65 مهاجم تیم سپاهان بهترین بخت این تیم برای گلزنی را از دست داد به صورتی که پس از دریبل دروازبان تراکتور نتوانست دروازه خالی را باز کند.
بعد از این موقعیت دو تیم بازی محتاطی را دنبال کردند و موقیعت های نصف و نیمه ای را بر روی دروازه ها ایجاد کردند.
در نهایت تیم تراکتور موفق شد با پیروزی ارزشمند دو بر یک مقابل حریف قدر خود، با کسب سه امتیازاین بازی خود را به جایگاه دوم لیگ برتر برساند و شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بالا ببرد. از نکات مهم این  دیدار هم می توان به حضور دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه یادرگار امام تبریز اشاره کرد.
انتهای پیام/

پژوهشیار