معاون فنی و عمرانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل؛

امسال ۳۵۰ پروژه عمرانی و اقتصادی استان اردبیل افتتاح می‌شود

1399/04/26 - 14:56 - کد خبر: 23418
پروژه های عمرانی

نصر: معاون فنی و عمرانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: امسال ۳۵۰ پروژه عمرانی و اقتصادی نیمه تمام استان افتتاح می‌شود.

به گزارش نصر، علی اسلامی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در حال حاضر بیش از ۲ هزار پروژه نیمه‌تمام در استان اردبیل وجود دارد که برای سال جاری قرار است ۳۵۰ پروژه از این تعداد تکمیل و بهره‌برداری شوند.
 وی اظهارداشت: با مشارکت دفتر فنی استانداری بازدید از این پروژه‌ها انجام می‌شود و در این بازدید مشکلات فنی و موانع اجرایی آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد تا با احصای این موانع و تصمیمات به موقع نسبت به رفع آنها اقدامات عملیاتی لازم انجام شود.
معاون فنی و عمرانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل ادامه داد: با توجه به اینکه برخی از پروژه‌های عمرانی سال‌هاست به رغم تکمیل و یا نیمه‌تمام بودن مورد بهره‌برداری قرار نمی‌گیرند، ضرورت دارد کیفیت اینگونه ساخت و سازها که با تاخیر بهره‌برداری روبرو شدند مورد دقت و نظارت بیشتر قرار گیرند.
اسلامی با بیان اینکه افزایش قیمت مصالح عمده دلیل گلایه پیمانکاران از روند پروژه‌هاست، افزود:در هفته آینده جلسه‌ای  در کارگاه تولید مصالح شن و ماسه برگزار می‌شود تا مشکلات به وجود آمده در این حوزه مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.
وی ضرورت ارتقای کیفیت مصالح ساختمانی بویژه تولید شن و ماسه و بتن آماده و همچنین نحوه نگهداری بتن را یادآور شد و گفت: قرار است نظام مهندسی نیز در فرآیند تولید بتن و استفاده آن در ساخت و ساز استان نظارت داشته باشد.
انتهای پیام/

پژوهشیار