سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی عنوان کرد:

بهزیستی در ایجاد آرامش روحی، معنوی و ارتقای سلامت اقشار آسیب پذیر جامعه نقش بی‌بدیلی دارد

1399/04/26 - 13:46 - کد خبر: 23410
حسین فتحی

نصر: سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی شرقی گفت: بهزیستی در فراهم نمودن آرامش روحی و معنوی و ارتقاء سلامت اقشار آسیب‌پذیر جامعه نقش بسیار مهمی دارد.

به گزارش نصر، حسین فتحی با اشاره به اینکه اقشار مختلف جامعه همواره در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار دارند بر ضرورت و جایگاه حساس اداره کل بهزیستی تاکید نموده، تقویت و توسعه ی خدمات بهزیستی در راستای ارتقای سطح سلامتی روحی و آرامش در جامعه و تامین سلامت روانی تحت پوشش تاکید کرد.

وی لازمه موفقیت در این عرصه را تلاش همه جانبه، مشارکت جمعی و بهره‌مندی از تمامی ظرفیت ها در جهت ارائه خدمات به اقشار نیازمند و تحت پوشش و آسیب پذیر جامعه عنوان کرد؛ و هفته بهزیستی را فرصتی برای بازگویی خدمات ارزشمند و ماندگار این عزیزان در عرصه بهزیستی عنوان کرد و از تلاشهای صورت گرفته توسط مدیریت و کارکنان بهزیستی استان قدردانی کرد.

در این نشست دکتر صحاف مدیرکل بهزیستی استان با قدردانی از توجه و اهتمام ویژه سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به موضوع آسیب های اجتماعی با اشاره به اقدامات به عمل آمده توسط بهزیستی استان در جهت ارائه خدمات به اقشار آسیب پذیر جامعه و مددجویان تحت پوشش افزود: حفظ کیان خانواده های آسیب پذیر جامعه و پیشگیری از معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی از اهداف اصلی بهزیستی است. وی از راه اندازی مرکز جامع بازتوانی افراد تحت پوشش این اداره کل خبر داده تصریح کرد: واحد آموزشی، فضاهای کارگاهی، سم زدایی و استراحتگاهی از اقدامات و امکاناتی است که در مرکز بازتوانی ارائه می گردد.

وی ظرفیت این مرکز را۱۸۰ نفر و میزان خدمات سرپایی توسط این مرکز را روزانه ۵۴۰ نفر اعلام کرد صحاف از برپایی همایش مانور اوژانس اجتماعی در جهت معرفی خدمات بهزیستی همزمان با هفته بهزیستی در سراسر کشور در تبریز خبر داد و افزود: شناساندن و معرفی خدمات بهزیستی از مهمترین برنامه‌های این اداره کل می باشد که امیدواریم خدمات ارائه شده توسط این اداره‌کل گامی مهم در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ارتقاء سلامت روحی و جسمی جامعه هدف بهزیستی باشد.
انتهای پیام/

پژوهشیار