گزارش/

تلاش تراکتور برای آسیایی شدن در حضور سرمربی تیم ملی

1399/04/26 - 11:05 - کد خبر: 23386
تراکتور، باشگاه تراکتور

نصر: «دراگان اسکوچیچ» سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از نزدیک نظاره گر دیدار حساس دو تیم تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز خواهد بود، این در حالی است که دو تیم تلاش مضاعفی برای به دست آوردن سهمیه حضور در مسابقات باشگاه های آسیا دارند.

به گزارش نصر، گفته می شود سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان روز جمعه با حضور در تبریز بازی تیم های تراکتور و سپاهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر را از نزدیک تحت نظر خواهد داشت که این موضوع از ۲ جهت بر تلاش بازیکنان ۲ تیم خواهد افزود، اول اینکه برای حضور در تیم ملی فوتبال کشورمان خودی نشان دهند و نظر اسکوچیچ را جلب کنند و دوم اینکه با پیروزی در این دیدار شانس خود را برای تصاحب سهمیه آسیایی برای حضور در جام قهرمانی باشگاه های آسیا افزایش دهند، چون برنده این بازی شانس بسیار بالایی از این حیث خواهد داشت. 

البته حدود یک هفته پیش نیز سرمربی تیم تراکتور تبریز و تیم ملی فوتبال کشورمان دیداری را باهم داشتند که شاید حضور اسکوچیچ در بازی با تیم فوتبال سپاهان در تبریز حاصل این دیدار باشد.  
بر اساس این گزارش، اسکوچیچ همچنین رقابت تیم های فوتبال پرسپولیس و فولاد اهواز را هم با حضور در ورزشگاه آزادی به تماشا خواهد نشست که روز شنبه برگزار می شود.


سه مربی جدید به جمع کادر فنی تیم فوتبال تراکتور اضافه شد
بازی ۲ تیم تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان در حالی برگزار می شود که الهام ساکت سرمربی تراکتوری ها نفرات جدیدی را به کادر فنی تیم اضافه کرده و به فکر تقویت تفکرات فنی و تاکتیکی تیم است.
بر این اساس بنا به نظر و پیشنهاد ساکت الهامی و پس از موافقت باشگاه، مصطفی صداقت (مربی پیشین شهرخودرو)، وحید بیاتلو (مربی سابق نود ارومیه) و علی ابراهیمیان ( مربی سابق تیم مبل محتشم تبریز) به جمع اعضای کادر فنی تیم فوتبال تراکتور اضافه شدند و باید منتظر ماند و دید که تفکرات جدید چه تاثیر مثبتی را در کیفیت و نتایج تیم تراکتورسازی خواهد داشت.

مصطفی صداقت و علی ابراهیمیان در تمرین عصر دیروز (سه شنبه) حضور پیدا کرده و به بازیکنان تیم معرفی شدند و وحید بیاتلو نیز از امروز(چهارشنبه) در تمرینات حاضر می شود.
حمیدرضا جودکی‌نژاد (مربی بدنساز)، علیرضا پژمان و علیرضا مرادی و دینکا آلین (مربی دروازه‌بانان) نیز دیگر اعضای کادر فنی تیم فوتبال تراکتور را تشکیل می‌دهند.
در میان تیم های مدعی کسب سهمیه، پرسپولیس تنها تیمی است که سهمیه آسیایی اش را از هم اکنون تثبیت کرده است بر این اساس رقابت میان پنج تیم دوم تا ششم جدول رده بندی است.
هرچند روی کاغذ و با توجه به ۱۸ امتیاز باقیمانده تیم های هفتم تا دهم نیز می توانند در صورتی که تمام بازی هایشان را ببرند و دیگر مدعیان تمام بازی هایشان را ببازند، سهمیه بگیرند به هر ترتیب رقابت اصلی میان سپاهان، شهرخودرو، تراکتور، فولاد و استقلال است که در ۶ هفته باقیمانده باید بهترین نتایج را بگیرند تا بتوانند یکی از سهمیه ها باشند، با این شرایط بازی روز جمعه بین ۲ تیم تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان تقریبا برایشان سرنوشت ساز است.


محمدحسین زاهدی فر داور بازی حساس تراکتور و سپاهان
بنا به ین گزارش، اسامی داوران قضاوت‌کننده در هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام شده است و بر این اساس، "محمدحسین زاهدی فرد" داور بازی ۲ تیم تراکتور و سپاهان خواهد بود.

آرمان اسعدی، علی احمدی و مرتضی منصوریان، کمک‌های زاهدی‌فر در امر قضاوت این مسابقه انتخاب شده‌اند.

محسن ترکی نیز به عنوان ناظر داوری برای این بازی مهم خواهد بود.


۶ بازی حساس برای آسیایی شدن تراکتور
تراکتور در بازی های آینده برای کسب سهمیه آسیایی با سه مدعی کسب سهمیه و ۲ تیمی که در آستانه سقوط هستند بازی دارد. 
این تیم پس از بازی با سپاهان در یک بازی حساس دیگر که حکم ۶ امتیاز دارد در مشهد به مصاف شهرخودرو این شهر می رود.
پرشورها در هفته بیست و هفتم نیز در تبریز میزبان پیکان هستند و سپس در بوشهر باید با شاهین بوشهر بازی کنند که هر ۲ تیم برای فرار از سقوط می جنگند.
بازی دیگر تراکتور با ماشین سازی در تبریز برگزار می شود و بعد از آن در هفته سی ام باید در اهواز به مصاف فولاد خوزستان برود، که با این شرایط باید ضمن اینکه بدون اشتباه باید عمل کند نیاز به رفع نقاط ضعف خط حمله و دفاع خود دارد به طوری که گل نخورد و بتواند به موقع گل هم بزند.  


تراکتوری ها سهمیه آسیایی خود را به جام حذفی موکول نکنند
هر چند تیم تراکتورسازی در جام حذفی هم شانس کسب سهمیه را دارد اما باید سهمیه خود را در همین لیگ برتر قطعی کند تا سرنوشت خود را به لحظات و اما و اگرها نسپارد. 
دیدارهای پیش روی تراکتور گرچه سخت هستند اما با بازی بدون ریسک و وجود ظرفیت ها و بازیکنانی که این تیم دارد می تواند با کسب سهمیه آسیایی قلب هواداران بی شمارش را در این شرایط کرونایی شاد کند. 

دیدار بین ۲ تیم تراکتور و سپاهان، از ساعت ۲۰:۱۵ روز جمعه (۲۷ تیر ۹۹) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز آغاز می‌شود.
در زمان حاضر تراکتور با ۴۱ امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار دارد و در آخرین بازی مقابل استقلال تهران در ورزشگاه آزادی با نتیجه بدون گل مقابل میزبان خود متوقف شد و سپاهان با ۴۲ امتیاز در رده دوم رده بندی لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد.  
انتهای پیام/

پژوهشیار