استاندار آذربایجان‌غربی؛

ایثار خانواده درمان آذربایجان‌غربی در مدیریت کرونا، تاریخی است

1399/04/25 - 15:51 - کد خبر: 23348
محمدمهدی شهریاری

نصر: استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به لزوم توجه پرداخت معوقات پزشکان، پرستاران و کادر درمان استان گفت: ایثار همه کارکنان در مراکز درمانی برای مدیریت بیماری کرونا، تاریخی است.

به گزارش نصر، محمدمهدی شهریاری روز چهارشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات بهداشت و درمان آذربایجان غربی با اشاره به توانمندی‌های ویژه نیروی انسانی شاغل در بخش بهداشت و درمان استان، پرداخت معوقات و مطالبات آنان را از دغدغه های جدی برشمرد و افزود: انتظار داریم تا وزارت بهداشت برای حل این مشکل نگاه ویژه ای به استان داشته باشد.
وی با قدردانی از تلاش صورت گرفته در ایجاد زیرساخت های بهداشت و درمان در دولت تدبیر و امید اضافه کرد: بخش عمده این زیرساخت ها از جمله ایجاد بیش از یک‌هزار تخت بیمارستانی که در دولت تدبیر و امید تامین شد، حاصل درایت و مدیریت رییس دانشگاه علوم پزشکی استان است.
استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: تامین نیروی انسانی مورد نیاز بیمارستان‌های جدیدالاحداث و پرداخت معوقه پزشکان و پرستاران و کادر درمان و بهداشت از مطالبات اساسی است که می طلبد وزارت بهداشت با تامین اعتبار لازم بخش عمده ای از آن را جبران کند.
شهریاری گفت: پروژه های بیمارستانی خوبی در نقاط مختلف استان در دست اجراست که برخی از آنها در صورت تامین اعتبار لازم تا پایان سال به بهره برداری می رسد.
وی تاکید کرد: بخش عمده عقب ماندگی های استان در حوزه بهداشت و درمان با افتتاح پروژه های در دست اجرا جبران می شود.
آذربایجان غربی یکی از استان های موفق در حوزه توسعه زیرساختی بخش بهداشت و درمان کشور در دولت های یازدهم و دوازدهم است به طوری که در دولت تدبیر و امید، بیش از ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به مراکز درمانی این استان افزوده شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار