نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو تاکید کرد:

لزوم دعوت از شرکت‌های خصوصی جهت تیم داری در ورزش قهرمانی

1399/04/25 - 10:41 - کد خبر: 23307
روح الله متفکر آزاد

نصر: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با بیان این‌که معتقدم باید شرکت‌های خصوصی را جهت سرمایه گذاری در حوزه تیم داری در ورزش قهرمانی دعوت کرده و ورزش قهرمانی را از این شرکت‌ها مطالبه کنیم، گفت: بودجه دولتی و عمومی نیز در حوزه ورزش همگانی هزینه شود.

به گزارش نصر، متفکرآزاد با تاکید بر ضرورت حمایت از ورزش قهرمانی در استان، اظهار کرد: معتقدم بودجه‌های عمومی شهر که از جیب مردم است، باید در ورزش‌های همگانی هزینه شود، اما این بدان معنا نیست که حوزه ورزش قهرمانی را رها کنیم.
وی با تاکید بر این‌که باید به ویژه از طریق شرکت‌های خصوصی در حوزه ورزش قهرمانی فعالیت کرده و از تیم‌ها حمایت کنیم، گفت: استان ما دارای یک سری برندهای قهرمانی مثل تور دوچرخه سواری آذربایجان است که این تور جزو پیشانی‌های ورزش ملی ما بوده و علاوه بر نقش ورزشی، نقش بین المللی هم داشته و ما را از انزوای سیاسی در حوزه ورزشی خارج می‌کند.
وی با تاکید بر این‌که در مورد تور دوچرخه‌ سواری آذربایجان به متولیان مربوطه نیز اعلام کردیم که هرچه لازم است انجام دهیم تا این تور پابرجا مانده و تعطیل نشود، اظهار کرد: با توجه به این‌که شرکت‌های خصوصی و دولتی عموما با مشکلات مالی درگیر هستند، به همین جهت هزینه کرد در حوزه ورزش را از اولویت‌های خود کنار می‌گذارند و یکی از علل این امر آن است که هنوز اقتصاد ورزش جایگاه خود را پیدا نکرده است.
متفکرآزاد ادامه داد: اگر اقتصاد ورزش جایگاه خود را در جامعه پیدا کند، شرکت‌ها هم به قصد درآمدزایی و تبلیغات به این سمت خواهند آمد و در برخی جاها واقعا تیمداری در فهم تجاری‌شان معنا دارد. بر این اساس باید شرکت‌های خصوصی را به سمت تیمداری در حوزه ورزش قهرمانی سوق دهیم.
انتهای پیام/

پژوهشیار