رئیس سازمان صمت استان خبر داد:

توزیع ماسک به صورت حواله‌ای/ افزایش نظارت بر تولیدکنندگان مواد بهداشتی

1399/04/24 - 14:50 - کد خبر: 23282
حبیب امین زاده

نصر: رئیس سازمان صمت استان گفت: توزیع ماسک به صورت حواله خواهد بود برخی واحدها تولیدات خود را در اختیار مراکز بهداشتی و درمانی قرار می‌دهند، برخی نیز بعد از تولید توسط سازمان صمت توزیع می‌شود.

به گزارش نصر، امین امین‌ زاده، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار، با بیان اینکه وضعیت ماسک در بازار همواره مورد رصد بوده اظهار داشت: مواد اولیه برای تولید ماسک در بازار و انبارها موجود است.
وی با بیان اینکه حداقل 28 کارگاه رسمی تولید ماسک در استان فعال هستند خاطرنشان کرد: با اینکه استفاده از ماسک اجباری شده و به طور طبیعی شاهد افزایش مصرف خواهیم بود ولی باید گفت هیچ مشکلی در تامین ماسک مورد نیاز مردم حتی در روزهای احتمالی افزایش پیک نداریم.
رئیس سازمان صمت ادامه داد: در ورودی بازار، مراکز فروشگاهی بزرگ، فرودگاه‌ها و مبادی خدماتی ماسک به صورت نرخ دولتی عرضه می‌شود. از طرفی مواد اولیه‌ای که در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌گیرد رصد می‌شود که نحوه و میزان تولید در چه شرایطی قرار دارد.
امین‌زاده در ارتباط با نحوه توزیع ماسک گفت: توزیع ماسک به صورت حواله خواهد بود برخی واحدها تولیدات خود را در اختیار مراکز بهداشتی و درمانی قرار می‌دهند، برخی نیز بعد از تولید توسط سازمان صمت توزیع می‌شود.
انتهای پیام/

پژوهشیار