یادداشت/

مجلس هم برای اقتصاد بسته صادر کرد! /طرح قالیباف موازی کاری یا هماهنگ با دولت روحانی؟

1399/04/24 - 10:24 - کد خبر: 23248
محمدباقر قالیباف

نصر: رئیس مجلس شورای اسلامی قصد دارد در گفت‌وگوی زنده با ملت از «بسته اقتصاد مردمی» سخن بگوید. بسته و طرح معیشتی که توسط مجلس تهیه شده در حالی از آن رونمایی شده که پیش از این طرح های دولت عملا نتوانسته از میزان مشکلات اقتصادی کشور بکاهد.

معیشت مردم در ماه های اخیر همچون دو سال آخر دولت احمدی نژاد با تورم روزانه و لحظه ای همراه شده و درست یا غلط به نظر می رسد دولت روحانی اقتصاد کشور رارها کرده و از این حیث نگرانی از آینده کشور نه تنها دغدغه مردم عادی که مسئولین نظام نیز شده است. حالا اندک اندک بیانیه های اعتراضی مراجع عظام تقلید از مشکلات اقتصادی نیز شروع شده که آغازگرش آیت الله مکارم شیرازی بود و انصافا به تندی دولت را نوازش کرده است.
بسته اقتصاد مردمی قالیباف و همفکرانش در مجلس انقلابی اگر احساسی تهیه شده و شامل یک کیسه برنج هندی ، روغن نباتی ، ماکارونی ، رب گوجه فرنگی، تن ماهی باشد و حداکثر چند تومن وام کم بهره و از این قماش کمک ها قطعا کمک حال رفاه ملت نخواهد بود. راه برون رفت از اوضاع فعلی را اقتصاد دانان کشور در جلسه با رئیس جمهور در جلسات با ایشان بارها گفته اند و دیگر سران نظام و ازجمله شخص قالیباف رئیس مجلس جدید بدان واقفند. نجات اقتصاد نه با بسته های اقتصادی دولت و مجلس بلکه در تن دادن به واقعیات  شدنی است که فعلا مردم از سیاستمداران به جای کاری خاصی شاهد بسته های اقتصادی هستند و بس !
ختم کلام اینکه بسته اقتصادی مجلس موازی کاری با دولت روحانی می خواهد باشد یا هماهنگ با آن راه نجات کشور در اعتماد داشتن به توانمندی های  داخلی با داشتن تعامل با دیگر کشورهاست که بارها در کلام مقام معظم رهبری بدان تاکید شده و صدافسوس که مجریان در اجرایش ناتوان مانده اند.

مهدی حافظ زاده
انتهای پیام/

پژوهشیار