رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی؛

حضور نمایندگان مجلس در ستاد کرونا محتمل است

1399/04/23 - 15:20 - کد خبر: 23221
علیرضا منادی، نشست خبری

نصر: رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: حضور تعدادی از نمایندگان در ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا محتمل است.

به گزارش نصر، علیرضا منادی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: نمایندگانی از کمیسیون‌های بهداشت و درمان، آموزش و تحقیقات و امور اجتماعی در ستاد ملی مقابله کرونا با اذن رهبر معظم انقلاب در ستاد ملی کرونا حاضر می شوند.
وی با اشاره به اعلام سازمان سنجش مبنی بر تعویق برگزاری آزمون های کنکور ارشد و دکتری، اظهار داشت: این تصمیم در نشست‌های تخصصی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با حضور وزیر علوم و رییس سازمان سنجش و نیز نشست‌های تخصصی بین وزارت بهداشت و وزارت علوم اتخاذ شده است.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مجلس و کمیسیون آموزش و تحقیقات آن در زمینه زمان برگزاری کنکور، اختیار را به ستاد ملی کرونا واگذار کرده و در زمینه تعیین زمان و تاریخ کنکور ورود نخواهد کرد تا هر زمان شرایط برای برگزاری کنکور مهیا بود، کنکور برگزار شود.
وی ادامه داد: از سوی دیگر پیگیری‌هایی جهت حضور نمایندگانی از کمیسیون‌های بهداشت، اجتماعی و آموزش برای حضور در ستاد ملی کرونا در حال انجام است تا با اذن رهبر معظم انقلاب این امر محقق شود.
انتهای پیام/

پژوهشیار