مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل؛

استان اردبیل رتبه پنجم کشوری را در استقرار شبکه شاد کسب کرد

1399/04/23 - 14:40 - کد خبر: 23219
شبکه شاد

نصر: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: این استان رتبه پنجم کشوری را در استقرار شبکه شاد کسب کرده است.

به گزارش نصر، احمد ناصری روز دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش نیر اظهارداشت: حتی یک دانش آموز نباید از چرخه آموزشی خارج بماند و برای استمرار برنامه‌های آموزشی در استان تلاش خواهد شد. 
وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید گفت: با توجه به شرایط کرونایی در سه حالت وضعیت سفید، زرد و قرمز با شرایط پروتکل‌های بهداشتی مدارس ۱۵ شهریور ماه آغاز و تدابیر لازم در این خصوص اتخاذ خواهد شد.
او درباره جایگاه آموزشی استان در سطح کشور افزود: از سال ۹۸ تاکنون برای اجرای سیستم‌های گرمایشی مدارس استان ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و یک‌هزار مدرسه به شبکه ملی ارتباطات وصل شده است که در سطح ملی از جایگاه قابل قبولی از لحاظ سیستم آموزشی قرار گرفته‌ایم.
ابراهیم امامی، فرماندار نیر هم در این جلسه با قدردانی از زحمات کادر آموزشی افزود: در برخی از مدارس شهرستان نیر اینترنت یا وجود ندارد یا ضعیف است که در اسرع وقت باید رفع مشکل شود. 
او از راه‌اندازی ۲ مدرسه در روستاهای مولان و گلجه خبر داد و خواستار ساماندهی نیروهای آموزشی شهرستان در راستای تقویت نظام آموزشی منطقه شد.
وی اظهارداشت: جشنواره خیرین مدرسه شهرستان نیر به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
عبدی ، رییس دانشگاه فرهنگیان اردبیل هم با اشاره به افزایش تعداد دانشجو معلمان در دانشگاه فرهنگیان نیر گفت: امسال تعداد دانشجو معلمان در دانشگاه فرهنگیان نیر به ۴۰۰ نفر افزایش می‌یابد.
انتهای پیام/

پژوهشیار