رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان:

اعتبارات دولتی جوابگوی پروژه‌های عمرانی شهرستان اهر نیست

1399/04/21 - 13:03 - کد خبر: 23074
بزرگراه تبریز اهر

نصر: رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اهر گفت: اعتبارات دولتی برای اجرای پروژه‌های عمرانی ‌و جاده‌ای این اداره در این شهرستان را ندارد.

به گزارش نصر، قاسم قمری اظهار کرد: با توجه به وضعیت مالی و میزان اعتبارات اختصاص یافته به پروژه‌ها اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اهر متاسفانه این اعتبارات جوابگوی شهرستان نبوده و اجرای بیشتر پروژه‌ها با مشکل همراه است و امیدواریم با مساعدت بیشتر دولت این مشکلات به‌زودی به اتمام برسد.
وی در ادامه افزود: پروژه تقاطع همسطح در مقابل دانشگاه آزاد اهر از جمله پروژه‌های مشکل دار مالی است که امسال با تلاش زیاد موفق به رفع برخی نیازهای این پروژه شدیم که امیدواریم شهریور ماه سالجاری شاهد اتمام بخش عمده‌ای از ذیرگذر ورودی شهر از سمت اهر-تبریز باشیم.
وی همچنین از اصلاح آسفالت بزرگراه اهر- تبریز و آسفالت ریزی این محور خبر داد و گفت: به‌زودی روکش آسفالت ۱۵ کیلومتر از جاده اهر-تبریز اصلاح و آسفالت ریزی آن آغاز می‌شود.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اهر، یکی از محورهای حادثه خیز شهرستان اهر را سه راهی کقالق عنوان کرد و افزود:  اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آماده هرگونه همکاری برای احداث تقاطع غیر همسطح برای سه راهی کقالق در کمربندی جنوبی هستیم.
انتهای پیام/

پژوهشیار