معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌ شرقی؛

تغییر نگرش به مسائل و مشکلات حوزه فرهنگ و هنر ضروری است

1399/04/16 - 16:20 - کد خبر: 22897
علیار راستگو

نصر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌ شرقی گفت: تغییر نوع نگاه و نگرش به مسائل و مشکلات حوزه فرهنگ و هنر ضروری است.

به گزارش نصر، علیار راستگو در نشست هم اندیشی با هنرمندان، فرهیختگان و اصحاب فرهنگ، اظهار کرد: نوع نگاه به مسایل این حوزه می تواند هم در جهت حل مشکلات آن ها باشد و هم سدی در برابر آن ها قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه حوزه فرهنگ و هنر دارای ظرفیت بالایی در جامعه است، اظهار داشت: از ظرفیت این حوزه باید برای بیان مسایل و مشکلات جامعه بهره مند شد چراکه مردم راحت تر حرف های هنرمندان را به عنوان گروه های مرجع قبول می کنند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر حمایت از فعالان حوزه فرهنگ و هنر، گفت: فعالان این حوزه نیز مانند سایر حوزه ها با شیوع ویروس کرونا متحمل سختی و مشقت شدند و دستگاه های ذیربط باید از آن ها حمایت کند.
وی، ادامه داد: در حوزه فرهنگ و هنر مشکلات زیادی وجود دارد که باید با برگزاری نشست های دوره ای با حضور مسوولان ذیربط و هنرمندان حوزه فرهنگ و هنر این مشکلات شناسایی و در جهت رفع آن ها اقدام شود.
به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، وی یادآوری کرد: بودجه فرهنگی کشور باید در اختیار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گیرد تا از طریق این وزارتخانه در بخش های فرهنگی و هنری هزینه شود.
انتهای پیام/

پژوهشیار