مـدیرعامـل شـرکت عمران وتوسـعه آذربایجان وعده داد:

بهره برداری از پروژه عتیق تبریز تا پایان امسال / 257 روز تا تحقق وعده مـدیرعامـل شـرکت عمران وتوسـعه آذربایجان

1399/04/15 - 10:55 - کد خبر: 22801
پروژه عتیق حسین عالی باف

نصر: مـدیرعامـل شـرکت عمران وتوسـعه آذربایجان گفت: عتیق ٢ تا پایان شهریور ماه تکمیل می شود، تمام تلاش ما تا پایان سال ٩٩ تکمیل و بهره برداری از پروژه عتیق است.

به گزارش نصر، "حسین عالی باف" در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص پروژه هاي 650واحدي اندیشه ، چوخورلار و عتیق توضیح داد: عتیق ٢ تا پایان شهریور ماه تکمیل می شود، تمام تلاش ما تا پایان سال ٩٩ تکمیل و بهره برداری از پروژه عتیق است.
وی ادامه داد: از ویژگی های پروژه عتیق ٨ هزار متر مربع شهربازی و فودکورت با دستگاه‌های با ارتفاع بلند که در شمالغرب وجود ندارد همچنین فضای هایپر با مساحت ٧ هزار مترمربع پیش بینی شده است.
مدیر عامل توسعه آذربایجان با اشاره به پروژه چوخورلار اظهار کرد: پروژه چوخورلار جز معضل اجتماعی تبریز و از محلات قدیمی تبریز در چهار راه نادر است که خوشبختانه در این دوره شورا اقدام به تملک املاک آن محل گردید و تخریب ها انجام شده که تاکنون ٨٠ درصد پیشرفت داشته است.
وی اضافه کرد: تلاشمان این است تا پایان شهریور ماه کل محل تملک گردد.
عالی باف در راستای برنامه تدوین شده شفافیت و انظباط مالی اظهار کرد: در شرکت عمران و توسعه آذربایجان اولین قدم، راه اندازی سیستم یک پارچه مالی بود که انظباط و شفافیت در پرداخت ها و وصول چک های دریافتی از مشتریان بوده است.
انتهای پیام/

پژوهشیار